Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

PKS-y górą w przetargu ŁKA na wakacyjną obsługę ZKA

infobus
24.06.2021 13:00
ŁKA zapewniła zastępczą komunikację autobusową podczas zamknięcia linii kolejowych nr 3, 11, 532, 1, 534, 25, 18, 16, 15, 14.

Przewoźnicy zostali wyłonieni w drodze przetargu. Do ŁKA wpłynęło łącznie 14 ofert na cztery części zamówienia:

część 1:

  • Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o.o.,
  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak.

Zwycięzcą w tej części zamówienia zostało Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach.

część 2:

  • Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz Sp. z o.o.,
  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak.

Najkorzystniejszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Sieradzu.część 3:

  • Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków,
  • Konsorcjum firm: Bielik Tour & Consulting Michał Miazga, Alustan P.B.H. Stanisław Miazga, Alustan sp. z o.o.,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz Sp. z o.o.,
  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak.

W tym przypadku wygrało konsorcjum wyżej wymienionych firm.

część 4:

  • Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków,
  • Konsorcjum firm: Bielik Tour & Consulting Michał Miazga, Alustan P.B.H. Stanisław Miazga, Alustan sp. z o.o.,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o.o.,
  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak.

ŁKA najlepiej oceniło propozycję Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Skierniewicach Sp. z o.o.

Cztery części z opcją

Zamówienie zostało podzielone na cztery części:

  1. część 1 – zastępcza komunikacja autobusowa na liniach nr 3, 11, 532, 1, 534, 25 w relacjach:
    • Kutno – Skierniewice – Kutno,
    • Kutno – Łowicz Główny – Kutno,
    • Łowicz Główny – Skierniewice – Łowicz Główny,
    • Łowicz Główny – Łowicz Przedmieście – Łowicz Główny,
    • Koluszki – Skierniewice – Koluszki,
    • Koluszki – Tomaszów Mazowiecki – Koluszki.
  2. część 2 – zastępcza komunikacja autobusowa na liniach nr 18, 16, 15, 25 w relacjach:
    • Ostrowy – Zgierz – Ostrowy,
    • Kutno – Zgierz – Kutno,
    • Łódź Kaliska – Ostrowy,
    • Łódź Kaliska – Kutno,
    • Ozorków – Zgierz – Ozorków,
    • Zgierz – Łódź Kaliska – Zgierz,
    • Łódź Pabianicka – Zgierz.
  3. część 3 – zastępcza komunikacja autobusowa na linii nr 14 w relacji:
    • Sieradz – Zduńska Wola – Sieradz.
  4. część 4 – zastępcza komunikacja autobusowa na liniach nr 15, 532 w relacjach:
    • Łowicz Główny – Zgierz – Łowicz Główny,
    • Stryków – Zgierz – Stryków.

ŁKA zastrzegło sobie możliwość zrealizowania prawa opcji, które polegać ma na zwiększeniu wartości zamówienia na świadczenie usług zastępczej komunikacji autobusowej o maksymalnie: 10 % wartości - dla części I zamówienia, 5 % wartości - dla części II zamówienia, 20% wartości – dla części III zamówienia, 5% wartości – dla części IV zamówienia.

Usługi będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie:

  • część I i II zamówienia - od 13 czerwca 2021 roku do 28 sierpnia 2021 roku,
  • część III zamówienia - od 13 czerwca 2021 roku do 16 sierpnia 2021 roku,
  • część IV zamówienia - od 25 czerwca 2021 roku do 02 lipca 2021 roku.

Tabor autobusowy za pociągi

Przewoźnicy, którzy złożyli oferty w poszczególnych jego częściach musieli wykazać, że dysponują odpowiednim taborem autobusowym:

  • dla części I zamówienia - co najmniej 10 autobusów, o pojemności minimum 24 miejsc siedzących (w tym 2 autobusy na okoliczność realizacji prawa opcji),
  • dla części II zamówienia - co najmniej 10 autobusów o pojemności minimum 50 miejsc siedzących, (w tym 2 autobusy na okoliczność realizacji prawa opcji),
  • dla części III zamówienia - co najmniej 3 autobusy o pojemności minimum 50 miejsc siedzących, (w tym 1 autobus na okoliczność realizacji prawa opcji),
  • dla części IV zamówienia - co najmniej 8 autobusów o pojemności minimum 50 miejsc siedzących, (w tym 2 autobusy na okoliczność realizacji prawa opcji).

Wykonawcy będą świadczyć usługi za pomocą autobusów standardowych - co według ŁKA oznacza pojazd drogowy przeznaczony konstrukcyjnie do przewozu osób, wyposażony w półki na bagaż podręczny w części pasażerskiej oraz posiadający wydzieloną przestrzeń bagażową na większy bagaż podróżnego, znajdującą się, w zależności od konstrukcji pojazdu, pod pokładem pasażerskim lub z tyłu pojazdu), spełniających następujące wymagania:

  • sprawne: klimatyzacja całopojazdowa i wentylacja naturalna, ogrzewanie całopojazdowe (w trakcie realizacji usług temperatura wewnętrzna w pojeździe powinna wynosić min. 18 stopni),
  • antypoślizgowa podłoga,
  • wyposażony w kasę fiskalną, za pomocą której będzie prowadzona sprzedaż biletów ŁKA.