PKS Polonus rozszerza biletową ofertę DworzecOnline
Serwis DworzecOnline.pl – należący do PKS Polonus S.A. znacząco rozszerzył ofertę sprzedaży biletów autobusowych. I to nie tylko do miejscowości zlokalizowanych w Polsce.
Taka zmiana to efekt rozszerzenia współpracy przez PKSPolonus z przewoźnikami krajowymi – w tym m.in. z: Agat, Arriva, Biacomex,Inter, Leo Express, Mobilis, ModlinBus, Olsztyński Bus, OKbus, PKS Polonus, PKSNova, PKS Radom, Uni-Bus czy Żak Express. Z kolei zagraniczna oferta wzbogaconazostała dzięki umowom PKS Polonus z8 przewoźnikami zagranicznymi:Group Travel, Menok, TZOW Mustang Trans,Wezun, Kas-Trans, Mega Trans, Kantol oraz Lat Lines.
-„Szeroko zakrojone prace rozwojowe nad platformąDworzecOnline.pl, które prowadzimy nieprzerwanie od powstania platformy, to nietylko działania ukierunkowane na jak największą funkcjonalność serwisu iudogodnienia sprzedażowe dla kupujących. Naszym nadrzędnym celem jest aktywnośćbiznesowa, której efektem jest dostęp przez podróżnych – z poziomu jednejplatformy – do jak najszerszej oferty przewozowej wielu operatorów, w którejłączymy ponad 150 przewoźników, realizujących ponad 2100 kursów dziennie idocierających do ponad 2600 miejscowości w kraju i za granicą – podkreślaAndrzej Padziński, dyrektor operacyjny PKS Polonus odpowiedzialny za rozwójplatformy DworzecOnline.pl. – Szczególne znaczenie dla pasażerów mawprowadzenie do oferty sprzedażowej DworzecOnline.pl połączeń realizowanychprzez podmioty zarządzające ofertą wielu marek, takich jak: Agat, Mobilis,Transkinetik i Arriva. To właśnie dzięki tego typu współpracy możemy znaczącorozszerzyć i uatrakcyjnić ofertę przewozową dostępną na portalu Dworzec Onlinepod kątem geograficznym. Co ważne – nowe kursy są realizowane nie tylko zWarszawy, ale z wielu innych miast w Polsce. To zdecydowany krok w kierunkuumocnieniu pozycji rynkowej naszego systemu dystrybucji biletów.”
W systemie DworzecOnline.pl można dokonać zakupu z opcjąwysyłki biletów w formie SMS lub e-mail. Dla użytkowników portalu dostępne sąteż tak użyteczne opcje, jak: geolokalizacja pojazdów na trasie przejazdu,możliwość wyboru miejsca w procesie zakupowym czy bezpłatna opcja zmiany datywyjazdu, o ile przewoźnicy udostępnią tę funkcję w systemie. Użytkownik możeteż samodzielnie wygenerować fakturę za kupowane bilety lub dokonać ich zwrotu.Portal umożliwia również zakup produktów dodatkowych takich, jak: dodatkowebilety bagażowe, gadżety czy produkty ubezpieczeniowe, o ile udostępniają jeprzewoźnicy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„