Pierwsza autobusowa kampania telewizyjna w Polsce! Od FlixBusa [FILM]
FlixBus wraca na drogi i równolegle reklamuje się w ogólnopolskich mediach. Ruszyła pierwsza w Polsce kampania telewizyjna promująca transport autokarowy.
Jej celem jest wzrost świadomości marki oraz zachęcenie konsumentów do podróżowania i odkrywania świata.
Po pandemii
Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce. Komunikacja pod hasłem “To takie proste z FlixBusem” ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku. Emisja spotów promocyjnych rozpoczęła się 5 lipca 2021.
Pandemia i lockdown wymusiły na branży turystycznej zmianę strategii biznesowej i w wielu przypadkach wstrzymanie działań promocyjnych. Od kilku miesięcy możemy jednak zaobserwować ożywienie na rynku, a okres wakacyjny dodatkowo sprzyja planowaniu bliższych i dalszych podróży.
-"Po niemalże 1,5 roku lockdownu coraz więcej osób zaczyna ponownie podróżować, a to oznacza również rosnący popyt na podróże autobusowe. – komentuje Marcin Wiatr, Senior Marketing Manager FlixBusa w Polsce, Wielkiej Brytanii i w krajach bałtyckich – Naszą misją jest oferowanie zrównoważonej, przyjaznej środowisku mobilności dostępnej dla każdego. Poprzez kampanię realizowaną z Value Media mamy zamiar zachęcić jeszcze więcej konsumentów do korzystania z wygodnych i przystępnych cenowo podróży autobusowych FlixBusem.
Zobaczcie reklamowy film Flixa"
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Dwa terminy
Spoty TV z hasłem przewodnim “To takie proste z FlixBusem” będą emitowane w kanałach tematycznych.
Kampania będzie prowadzona w dwóch terminach - od 5 do 31 lipca i od 16 sierpnia do 12 września.
Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów w TV zajęła się agencja mediowa Value Media należąca do Group One.