Personalna zmiana na szczycie Daimler Buses
Ulrich Bastert, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu wDaimler Buses przechodzi na emeryturę w połowie tego roku. Zastąpi go PhilippSchiemer, który jest aktualnie szefem Mercedes-Benz do Brasil Ltda. Autobusowestanowisko obejmie 1 czerwca.
Po 35 latach pracy w Daimler AG Ulrich Bastert (60),dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w Daimler Buses przejdziena emeryturę. Zastąpi go Philipp Schiemer (55), który jest obecnie szefemMercedes-Benz do Brasil Ltda. Z kolei jego zastąpi w Brazylii Karl Deppen (53).
-„Chciałbym szczerze podziękować Ulrichowi Bastertowi zajego służbę w szerokiej gamie kluczowych funkcji w Daimler Trucks & Buses”- powiedział Martin Daum, prezes zarządu Daimler Truck AG. – „Ulrich Bastertposiada nieporównywalną wiedzę na temat sprzedaży, jest jednym z naszychnajsilniejszych liderów i bez wątpienia całkowicie zasłużył na emeryturę. Życzymymu wszystkiego najlepszego!”
Z kolei Till Oberwörder, szef Daimler Buses powiedział:
-„Jegonastępca w Daimler Buses, Philipp Schiemer, jest wysoce kompetentnym idoświadczonym menedżerem pojazdów użytkowych. Podczas swojej pracy w Brazylii,która trwała ponad 15 lat, Philipp Schiemer popchnął markę Mercedes-Benz naszczyt rynku i przestawiliśmy naszą działalność na tym kluczowym rynku.Cieszymy się, że Philipp będzie teraz członkiem ogólnego zarządu Daimler Buses”.
Człowiek-historia
Ulrich Bastert dołączył do Daimlera w 1985 roku i pracowałna różnych stanowiskach kierowniczych w dziale pojazdów użytkowych – m.in. jakoprezes DaimlerChrysler AG w Czechach oraz szef sprzedaży i marketingu pojazdówużytkowych we Francji. Od 2007 do 2015 r. Bastert był szefem marketingu,sprzedaży i usług w Mercedes-Benz Trucks i był odpowiedzialny za kontrolę marketingowąciężarówek oraz wszelkie kwestie komunikacji i marketingu dla markiMercedes-Benz Trucks.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Od 2015 roku odpowiada za dział sprzedaży w dziale DaimlerBuses.
Z kolei Philipp Schiemer rozpoczął karierę Daimlera w 1984r. I pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w dziale sprzedaży izarządzania produktem w Brazylii i Niemczech. W 2004 r. powrócił do Brazylii ijako członek zespołu zarządzającego został szefem sprzedaży w Mercedes-Benz doBrazil Ltda. W 2009 roku został szefem marketingu w Mercedes-Benz Cars wStuttgarcie. Po tej fazie ponownie powrócił na swoje obecne stanowisko ikieruje brazylijską dywizją (CEO Mercedes-Benz do Brazil Ltda.) Od 2013 roku.
„