Orlen finalizuje program Partnership w Czechach

Program integracji czeskiego Unipetrolu z PKN Orlen, o nazwie Partnership, zrealizowany zostanie rok wcześniej niż początkowo zakładano – poinformował prezes płockiej spółki Piotr Kownacki. – Już po trzech kwartałach 2007 roku program Partnership został zrealizowany niemal w 100 proc., a na koniec tego roku prawie na pewno zostanie zrealizowany w całości – mówi prezes Piotr Kownacki. Zgodnie z wcześniejszymi przewidywaniami, realizacja tego programu przewidziana była na koniec 2008 roku, co oznacza, że pełną integrację z Orlenem Unipetrolowi uda się uzyskać rok przed zakładanym terminem. Prezes Kownacki informuje również, że zgodnie z harmonogramem przebiega proces rebrandingu czeskich stacji Unipetrolu – sieci Benzina, które podobnie jak w Polsce dzielone są na dwa brandy. – Nowy wygląd uzyskało już 129 czeskich stacji Benzina – mówi szef Orlenu. Wolumen sprzedaży detalicznej w sieci Benzina wzrósł w trzecim kwartale 2007 r. o niemal 10 proc., ze 150 do 165 mln litrów, i to pomimo spadku liczby stacji tej sieci o 4 proc., z 332 do 319 placówek.