Opony Goodyear Coach – także z wersji bieżnikowalnej
infobus
09.07.2013 18:48
Opony Goodyear Coach – także z wersji bieżnikowalnej
Goodyear rozwija ofertę ogumienia bieżnikowanego TreadMax, wprowadzając na rynek innowacyjne opony do autokarów właśnie w wersji bieżnikowalnej. Goodyear TreadMax Marathon Coach przeznaczone do montażu na każdej osi oraz opony zimowe na oś napędową TreadMax UltraGrip Coach są obecnie dostępne w rozmiarze 295/80R22.5. Opony są bieżnikowane na gorąco w zakładach Goodyeara z zastosowaniem procesu bieżnikowania na gorąco. Po dokładnym zbadaniu i przygotowaniu korpus opony otrzymuje ona nowy bieżnik, o niemal identycznym składzie mieszanki i bieżniku, co nowe opony. Proces jest praktycznie taki sam, jak przy produkcji nowych opon, dzięki czemu ogumienie TreadMax charakteryzują się jednymi z najwyższych parametrów wśród produktów bieżnikowanych. Bieżnikowane na gorąco opony TreadMax Marathon Coach i Ultra Grip Coach są dostępne w rozmiarze 295/80R22.5, można je również pogłębiać. Przy konstrukcji opon stosowane są różnorodne technologie, funkcjonujące pod wspólną nazwą TravelMax, w skład których wchodzi mieszanka bieżnika Silefex oraz asymetryczna konstrukcja wydłużająca przebiegi. Opony TreadMax powstają wyłącznie w oparciu o korpusy Goodyear Max Technology. Takie rozwiązanie zapewnia zachowanie wysokich osiągów również w całym okresie użytkowania opony bieżnikowanej. Dodatkową zaletą jest fakt, że operatorzy autokarów mogą korzystać z najnowszych konstrukcji poprzez bieżnikowanie innych opon w tym samym rozmiarze, wykonanych w technologii Goodyear Max Technology, takich jak Goodyear Marathon czy Regional.
Marathon Coach oraz Ultra Grip Coach zostały po raz pierwszy zaprezentowane na targach pojazdów użytkowych IAA 2012. Te opony są pierwszymi w ofercie firmy przeznaczonymi specjalnie dla branży autokarowej. Marathon Coach
i Ultra Grip Coach oferują doskonałe parametry oraz wysokie oceny w ramach unijnego systemu etykietowania ogumienia. Nowa konstrukcja tych opon oraz zastosowanie technologii TravelMax idą w parze z nowoczesnymi konstrukcjami autokarów i zaawansowanymi systemami niezależnego zawieszenia, stosowanymi dziś w większości autokarów wysokiej klasy. Marathon Coach to opona wielosezonowa przeznaczona na każdą oś. To pierwsza opona Goodyeara zaprojektowana specjalnie do autokarów. Jej unikalna asymetryczna konstrukcja zapewnia zrównoważone zużycie i długie przebiegi przy wysokim komforcie jazdy. Nierówne zużycie opon to poważny problem w nowoczesnych autokarach, ponieważ powoduje skrócenie żywotności ogumienia. Asymetryczna konstrukcja, opracowana przez Goodyeara specjalnie dla opon Marathon Coach, rozwiązuje ten problem. Ultra Grip Coach –opona zimowa o ulepszonych parametrach trakcyjnych na śniegu. Jest szczególnie przydatna dla autokarów jeżdżących po krajach skandynawskich i w regionach alpejskich, w których często występuje oblodzenie, a niespodziewane opady śniegu mogą powodować poważne opóźnienia. Konstrukcja bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych, a także niski poziom hałasu, co przekłada się na większy komfort pasażerów.
i Ultra Grip Coach oferują doskonałe parametry oraz wysokie oceny w ramach unijnego systemu etykietowania ogumienia. Nowa konstrukcja tych opon oraz zastosowanie technologii TravelMax idą w parze z nowoczesnymi konstrukcjami autokarów i zaawansowanymi systemami niezależnego zawieszenia, stosowanymi dziś w większości autokarów wysokiej klasy. Marathon Coach to opona wielosezonowa przeznaczona na każdą oś. To pierwsza opona Goodyeara zaprojektowana specjalnie do autokarów. Jej unikalna asymetryczna konstrukcja zapewnia zrównoważone zużycie i długie przebiegi przy wysokim komforcie jazdy. Nierówne zużycie opon to poważny problem w nowoczesnych autokarach, ponieważ powoduje skrócenie żywotności ogumienia. Asymetryczna konstrukcja, opracowana przez Goodyeara specjalnie dla opon Marathon Coach, rozwiązuje ten problem. Ultra Grip Coach –opona zimowa o ulepszonych parametrach trakcyjnych na śniegu. Jest szczególnie przydatna dla autokarów jeżdżących po krajach skandynawskich i w regionach alpejskich, w których często występuje oblodzenie, a niespodziewane opady śniegu mogą powodować poważne opóźnienia. Konstrukcja bieżnika zapewnia doskonałą przyczepność w warunkach zimowych, a także niski poziom hałasu, co przekłada się na większy komfort pasażerów.
Więcej z Działu Kontrakty
Koliber w Nowym Sączu
07.12.2003
Nowa lokalizacja dworca PKS w Pilźnie
07.12.2003
Gdańsk – Sopot
07.12.2003
Kultura w autobusach MZK Przemyśl
07.12.2003
Podwyżka w Gdańsku?
07.12.2003
Pierwszy Jelcz w MPK Radom
07.12.2003
PKM Gdynia kupuje Volvo 7000A
07.12.2003
Zmiany w opłatach w Radomiu
07.12.2003
Poszukiwani kontrolerzy w Gorzowie
07.12.2003
Gadające autobusy w Rzeszowie
07.12.2003
Kapena w Jarocinie
07.12.2003
Nowa linia autobusowa w Rzeszowie
07.12.2003
Spokojniej w Katowicach
07.12.2003
Zmiana kontrolerów w Starachowicach
07.12.2003
Odłożenie przetargu w Kielcach
07.12.2003
Cięcia w Tychach
07.12.2003
MPK w Kielcach testuje biopaliwo
07.12.2003
Nowa firma na linii Wałbrzych-Świdnica
07.12.2003
Pikieta „Solidarności” w Kielcach
07.12.2003
Solaris w Wejherowie
07.12.2003
Kraków kupuje Solarisy
07.12.2003
Volvo we Wrocławiu
07.12.2003
Zmiany w MKS Krosno
07.12.2003
Scania w PKS Białystok
07.12.2003
Program naprawczy w Łodzi
07.12.2003
Białystok kupuje Solarisy
07.12.2003
MAN zmienia adres
07.12.2003
Autosan zwalnia
07.12.2003
Likwidacja ZOKM Białystok?
07.12.2003
Solaris w Białymstoku
05.11.2003
Więcej z Działu Przewoźnicy
PKM Jaworzno chce kupić elektrobus
01.08.2014
Stuttgart: SSB kupi 20 autobusów
30.07.2014
Hawr: Kontrakt na 56 autobusów
30.07.2014
Florange: Przetarg na 47 autobusów
30.07.2014
Regensburg: RVB zakupi 10 szt. Citaro
30.07.2014
Warszawa: Autobusy w Godzinę „W”
30.07.2014
Warszawa: Lipcowe wydanie „Klaksonu”
30.07.2014
PolskiBus.com dobrze oceniany w sieci
30.07.2014
Czy PKS Białystok wyjdzie na prostą?
30.07.2014
Lublana odbiera gazowe lwy
30.07.2014
Sewilla: TUSSAM wybiera autobusy MAN
29.07.2014
Gmina Lubin z darmowymi autobusami
26.07.2014
Jelcz z Izbą Pamięci
25.07.2014
Pierwsze Solarisy w Żylinie!
25.07.2014
Opłakany stan wałbrzyskich minibusów
24.07.2014
TigerExpress z nowym rozkładem jazdy
24.07.2014
BVG przetestuje piętrową Scanię
22.07.2014
Meteor walczy w Lublinie
22.07.2014
Wrocław: MPK sprzeda cztery autobusy
21.07.2014
Więcej z Działu Producenci
NowySolaris: Piąty detal odsłonięty!
30.07.2014
Solbus rusza z eksportem!
29.07.2014
Czesi kupili już 500 Solarisów
24.07.2014
Solaris: IV odsłona nowego Solarisa
20.07.2014
Alcoa wchodzi w segment minibusów
20.07.2014
Setra TopClass 500 debiutuje w Europie
20.07.2014
15 Mercedesów CapaCity dla LAC Grenada
20.07.2014
AMZ z gotowymi autobusami dla Krakowa
14.07.2014
Kolejny polski elektrobus w Niemczech
14.07.2014
Rok nowego Sprintera
11.07.2014
Elektryczna premiera w Łodzi
07.07.2014
24-metrowy Trambus Bozankaya
03.07.2014
Na gazie ze Słupska do Meksyku
03.07.2014
Caen odbiera pierwsze Crealisy
03.07.2014
Stawiski: CMS AUTO dostarczy minibus
02.07.2014
EvoBus Polska zmienia swoją strukturę
01.07.2014
ZeEUS wystartował w Sztokholmie
30.06.2014
Kolejne odsłony IV generacji Urbino
30.06.2014
Mundialowe autobusy z oponami
26.06.2014
Cztery premiery Setry na IAA 2014
26.06.2014
Nowy Daily rozpoczął Roadshow
23.06.2014
Więcej z Działu Infrastruktura
A1: Kolejny MOP otwarty
17.07.2014
A4: Częściowo zamknięty węzeł Prąd
09.07.2014
Kraków: Koniec remontu Dworca MDA
25.06.2014
GDDKiA: Autostradą do Czech
26.05.2014
A4: Za autostradę zapłacisz kartą
15.05.2014
MIR: Sieć „ekspresówek” do 2020 r.
09.05.2014
MIR: Autostradą A1 nad morze!
09.05.2014
Rzeszów: MPK rozbudowuje zajezdnię
02.04.2014
Krasnystaw: Miasto kupi minibus
17.03.2014
Kraków: Remont płyty górnej RDA
07.03.2014
Bydgoszcz: Przebudowa pętli Błonie
21.02.2014