Opony Dębica Produktem Roku 2006
Aż 51.1% – taki procent uczestników tegorocznej ankiety prestiżowego miesięcznika Reader’s Digest uznało, że to właśnie opony Dębica są najlepszym produktem roku 2006 w kategorii Auto. Sukces tym większy, że odniesiony z dużą przewagą. Opony, które znalazły się na drugim miejscu wskazało tylko 21.3% ankietowanych. Wyniki te zostały ogłoszone dziś podczas wielkiej gali Produktu Roku 2006 Reader’s Digest. Ankietę zamieszczono w sierpniowym wydaniu miesięcznika. Respondenci odpowiadali m.in. na pytanie „Jaki produkt w wymienionych branżach był przez Panią/Pana najchętniej kupowany (w 2006 roku)?”. W ankiecie nie sugerowano konkretnych marek lub produktów. Respondenci mieli wskazywać je spontanicznie. W sumie wybrano 32 rodzaje produktów, zebrane w 6 kategoriach branżowych. W kategorii Auto, oprócz opon, znalazły się jeszcze samochód rodzinny oraz ubezpieczenie komunikacyjne. Wzięto pod uwagę 1000 ankiet dobranych odpowiednio do populacji Polski. „Jesteśmy dumni z tak pozytywnej oceny czytelników, dla których od wielu już lat opony Dębica to synonim wysokiej jakości i bezpieczeństwa. Dzięki profesjonalizmowi i zaangażowaniu naszych pracowników, Firma Oponiarska Dębica S.A. należy do największych polskich eksporterów, a nasze produkty sprzedawane są w kilkudziesięciu krajach świata”–powiedział Zdzisław Chabowski, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Marka Dębica od lat jest jedną z najsilniejszych polskich marek. W ubiegłorocznym rankingu „Rzeczpospolitej”i firmy konsultingowej Ernst&Young, oceniającym 180 przedsiębiorstw, Dębica została uznana za drugą najbardziej pamiętaną przez konsumentów markę, pokonując w tej kategorii m.in. TVP1, Gazetę Wyborczą czy TP S.A.