Omniplus świętuje 25-lecie powstania
W 1996 roku, krótko po utworzeniu EvoBus, Omniplus (marka usługowa pod dachem Daimler Buses) zaczął rewolucjonizować świat usług w branży autobusowej.
Zarówno wtedy, jak i teraz, podstawową ideą było zapewnienie skutecznej, a przede wszystkim zorientowanej na autobusy usługi z jednego źródła, zarówno dla marek Mercedes-Benz, jak i Setra. Innowacyjna moc Omniplus nie słabnie do dziś, o czym świadczą obecne innowacje, takie jak części zamienne z drukarki 3D i rewolucyjny cyfrowy świat usług Omniplus On.
ZAWSZE I WSZĘDZIE
Dziś Omniplus gwarantuje kompleksową obsługę autobusów Mercedes-Benz i Setra. Jeśli autobus napotka problemy na trasie, SERWIS 24H jest gotowy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ponad 600 centrów serwisowych, od koła podbiegunowego po Sycylię i od Irlandii po Perm w Rosji na zachód od Uralu, jest do dyspozycji klientów i tworzy zwartą sieć usług Omniplus.
Niezależnie od tego, czy potrzebna jest konserwacja, czy naprawa, oryginalne części lub oryginalne części regenerowane, umowy serwisowe, karta serwisowa lub szkolenia dla kierowców i personelu warsztatowego – usługi Omniplus zorientowane na autobusy są wzorcowe i wyjątkowe w branży. Ponadto, części zamienne są coraz częściej produkowane za pomocą drukarki 3D, a wkrótce prawdopodobnie po raz pierwszy nawet lokalnie z drukarki bezpośrednio od usługodawcy. Ponadto druk 3D umożliwia tworzenie osobistych elementów dekoracyjnych do wnętrza.
Firmy autobusowe mogą ubezpieczyć swoje pojazdy indywidualnie poprzez umowy serwisowe. Dla Mercedesa eCitaro z całkowicie elektrycznym napędem, Omniplus opracował specjalne umowy eService, a także wieloetapowy system szkoleń dla warsztatów. Omniplus z BusDepot Management i własnym personelem zadba o obsługę nawet w warsztacie klienta. Ofertę uzupełniają usługi specjalne, takie jak BestAge Repair dla starszych pojazdów.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
CZTERY FILARY OMNIPLUS ON
Najwybitniejszą i zarazem najnowszą innowacją jest Omniplus On. Pod tym dachem Omniplus skupia swoje usługi cyfrowe i stale dodaje nowe usługi, które mają na celu uproszczenie i usprawnienie działalności autobusowej. Omniplus On jest podtrzymywany przez cztery połączone filary. Pierwszy filar zapewnia przewoźnikom autobusowym maksymalną dostępność swojej floty. Drugi - łączy usługi telematyczne do zarządzania flotą. Trzeci - wspomaga kierowcę, zaczynając od zaleconych codziennych kontroli odjazdowych. Czwarty zaś - umożliwia firmom autobusowym szybki i ukierunkowany proces zakupu części lub usług cyfrowych w Omniplus eShop przez całą dobę.
Również w przypadku pandemii COVID-19 Omniplus działał szybko. Dla wielu modeli autobusów Setry i Mercedes-Benz Omniplus opracował ochronne drzwi kierowcy, aby chronić kierowcę przed infekcją. Instalując wysokowydajne filtry cząsteczkowe z antywirusową warstwą funkcjonalną, firmy mogą jeszcze bardziej zmniejszyć ryzyko infekcji w autokarach. To ważny krok w kierunku bezpieczeństwa działalności firm transportowych i prywatnych firm autobusowych pomimo kryzysu.
25 lat po uruchomieniu Omniplus przyniosło wyjątkowo szerokie spektrum klasycznych i cyfrowych usług. Można je podzielić na pięć kategorii: rozwiązania, mobilność, ekspertyza, wsparcie i Omniplus On.