Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Nowy Dyrektor ds. marketingu MAN

infobus
28.01.2009 13:01

Z dniem 1 stycznia 2009 r., Björn Loose objął funkcję Dyrektora ds. marketingu MAN Commercial Vehicles Group. Björn Loose to 38-letni ekonomista, który od stycznia 2008 r. pracuje dla niemieckiego koncernu. Ostatnio był odpowiedzialny za działalność marketingową sieci sprzedaży MAN Truck &Bus Deutschland. Na swoim nowym stanowisku będzie odpowiadał za stały rozwój marek MAN i Neoplan, jak też wsparcie sprzedaży w ramach programu internacjonalizacji koncernu. Przed rozpoczęciem swojej kariery w MAN Nutzfahrzeuge, Loose był zaangażowany w działalność marketingową takich firm, jak T-Mobile Deustchland GmbH, czy Deutsche Telekom AG.

Z dniem 1 stycznia 2009 r., Björn Loose objął funkcję Dyrektora ds. marketingu MAN Commercial Vehicles Group. Björn Loose to 38-letni ekonomista, który od stycznia 2008 r. pracuje dla niemieckiego koncernu. Ostatnio był odpowiedzialny za działalność marketingową sieci sprzedaży MAN Truck &Bus Deutschland. Na swoim nowym stanowisku będzie odpowiadał za stały rozwój marek MAN i Neoplan, jak też wsparcie sprzedaży w ramach programu internacjonalizacji koncernu. Przed rozpoczęciem swojej kariery w MAN Nutzfahrzeuge, Loose był zaangażowany w działalność marketingową takich firm, jak T-Mobile Deustchland GmbH, czy Deutsche Telekom AG.