Nowy Dwór Mazowiecki szuka przewoźnika do 2022 roku
Nowy Dwór Mazowiecki poszukuje operatora, który do końca 2022 r. będzie odpowiedzialny za obsługę komunikacji miejskiej. Będzie to kontrakt netto choć z dosyć ciekawą formą rozliczenia. Przyjmie on bowiem formę ryczałtu miesięcznego.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Komunikacja autobusowa na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki w latach 2020–2022.” Umowa będzie obowiązywać od 1 lipca 2020 r. do końca 2022 r. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług komunikacyjnych na 3 trasach:
- a) Trasa I o długości 29,40 km – 12 kursów dziennie;
- b) Trasa II o długości 30,20 km – 12 kursów dziennie;
- c) Trasa III o długości 38,60 km – 4 kursy dziennie dostosowane do czasu pracy zakładów w dzielnicy przemysłowej (tzn. dowóz i odbiór pracowników ze zmian na godz. 6.00, 14.00, 18.00, 22.00) – dojazd na ul. Graniczną nie później niż 20 min. przed ww. godziną.
Usługi będą świadczone w dni powszednie od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem 25 grudnia, 1 stycznia oraz pierwszego dnia Wielkanocy dla tras nr I i II oraz we wszystkie dni z wyjątkiem 25 grudnia, 1 stycznia oraz pierwszego dnia Wielkanocy dla trasy nr III. Usługi na wszystkich liniach należy wykonywać także w dniu 1 listopada.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny przejazd dla wszystkich osób, które posiadają takie uprawnienia. Umowa przyjmie formę kontraktu netto, a wynagrodzenie operatora będzie wypłacane w zryczałtowanych miesięcznych ratach.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują minimum trzema autobusami wymaganymi do realizacji powyższego zamówienia:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- a. spełniającymi co najmniej normy czystości spalin EURO V;
- b. rok produkcji nie wcześniej niż 2012;
- c. umożliwiającymi przewóz min. 80 osób w tym min. 25 miejsc siedzących (wg dowodu rejestracyjnego bez miejsca kierowcy);
- d. posiadającymi miejsce wyznaczone na wózek inwalidzki;
- e. długość pojazdu w przedziale 11–12,5 m;
- f. autobusy powinny być nisko lub częściowo nisko podłogowe, w tym brak stopni w przejściu na całej długości przedziału pasażerskiego oraz brak stopni w drzwiach w przypadku autobusu niskopodłogowego lub obniżona podłoga i brak stopni w przynajmniej jednych drzwiach w przypadku autobusu częściowo niskopodłogowego;
- g. posiadającymi dwa wejścia z prawej strony otwierane automatycznie z miejsca kierowcy;
- h. przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (wyposażonych w rampę);
- i. podłoga powinna posiadać wykładzinę antypoślizgową;
- j. autobusy powinny być wyposażone w min. 1 wywietrznik dachowy;
- k. wyposażonymi w sygnał akustyczny informujący o zamknięciu drzwi;
- l. wyposażonymi w układ klimatyzacyjny zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 18–25oC w okresie 1 kwietnia – 31 listopada;
- m. wyposażonymi w układ ogrzewania zapewniający utrzymanie temperatury w zakresie 10–15oC w okresie 1 listopada – 31 marca;
Do złożenia ważnej oferty konieczne jest spełnienie kilku warunków. Oferent musi posiadać ubezpieczenie od prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000 PLN. Warunek doświadczenia określono jako wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jednej usługi przewozowej w ramach komunikacji miejskiej. Ponadto oferent musi wykazać fakt dysponowania trzema autobusami spełniającymi przynajmniej normę Euro 5. Ofertę należy zabezpieczyć wadium, które wynosi 83 000 PLN.
Termin składania ofert mija 22 maja. Jedynym kryterium oceny jest cena.
„