Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Nowe linie Lux Express już w czerwcu

infobus
20.05.2015 09:00

16 czerwca  zostaną otwarte nowe trasy Lux Express: Warszawa-Rzeszów, Warszawa-Kielce-Tarnów, Warszawa-Kielce-Kraków. Z kolei 24 czerwca ruszy dodatkowe połączenie Warszawa-Kielce. Bilety już w sprzedaży!
16 czerwca  zostaną otwarte nowe trasy Lux Express: Warszawa-Rzeszów, Warszawa-Kielce-Tarnów, Warszawa-Kielce-Kraków. Z kolei 24 czerwca ruszy dodatkowe połączenie Warszawa-Kielce. Maksymalna cena biletu w jedną stronę na trasach Warszawa-Rzeszów oraz Warszawa­ Tarnów będzie wynosić 59 zł, zaś na trasach Warszawa-Kielce, Kielce-Kraków, oraz Kielce­ Tarnów 39 zł. Z okazji otwarcia nowych tras firma przygotowała teraz promocyjne ceny – od 5 zł i 10 zł. Jeśli promocyjne miejsca są dostępne, cena pojawi się automatycznie. Okres promocji to 20- 24.05.2015 r., a okres podróży: 16.06 – 31.07.2015 r.  Dodatkowo na nowych trasach będzie obowiązywać stały system zniżkowy: -80% dla dzieci do 7. roku życia, -40% dla podróżnych do 16. roku życia, -10% do 26. roku życia oraz -40% dla podróżnych powyżej 60. roku życia. Częstotliwość kursowania na nowych trasach będzie następująca:

Dodatkowo Lux Express zwiększy częstotliwość połączeń na trasie Warszawa-Kraków do 10 dziennie z każdego miasta. Tutaj uwaga, w czerwcu 2015 nastąpi również zmiana przystanku Lux Express, który z pętli autobusowej Metro Wilanowska zostanie przeniesiony na Marymont. Zmiana ta jest podyktowana chęcią usprawnienia logistyki połączeń.

Integralna piętnastka

Jak już wspominaliśmy w InfoBusie, aktualnie używane przez Lux Express pojazdy (Scania-Irizar i6) zostaną zastąpione przez konstrukcje integralne Irizar i6 z silnikami Paccar (DAF). Do lata estoński przewoźnik odbierze 15 nowych autokarów, które będą obsługiwać krajowe połączenia w Polsce, a dotychczasowe Scanie, aktualnie jeżdżące na trasie Warszawa-Kraków, zostaną przeniesione na inne rynki. Całkowita wartość inwestycji wynosi około 5 milionów EUR. Standard wyposażenia wnętrza nowych autobusów pozostanie bez zmian. ??Z naszej perspektywy, najważniejsza zmiana to współpraca z nowym partnerem odpowiedzialnym za utrzymanie stanu technicznego pojazdów oraz szansa na ograniczenie zużycia paliwa” ? tak wymianę taboru skomentował Hannes Saarpuu, prezes Lux Express Group.