Nowe autobusy hybrydowe Wright Bus dla Londynu
Podczas uroczystego rozpoczęcia eksploatacji obecny był David Brown, dyrektor naczelny Transport for London. Przekazany pojazd to piętrowy autobus miejski Wright Gemini 2 HEV –jeden z pięciu przekazanych First Group. Kolejne 5 sztuk trafi wiosną do innego londyńskiego przewoźnika, firmy Arriva. Autobus Wright Gemini 2 HEV miał swoją światową premierę podczas listopadowych targów Euro Bus Expo. Pojazd został opracowany przy współpracy z firmą Arriva. Dostępny także w wersji z konwencjonalnym napędem autobus, Wright Gemini 2 HEV wyposażony został w zespoły trakcyjne Siemens ELFA®. Co ciekawe, w autobusie zastosowano bardzo mały, 2,4-litrowy silnik Diesla z osobowego Forda Puma oraz akumulatory litowo-jonowe. Drugim nowym typem autobusu, który wyruszył na londyńskie ulice jest także piętrowy, wyposażony w napęd hybrydowy autobus Volvo B5L z oryginalnym nadwoziem Wright Gemini. Na jego układ napędowy składa się 5-litrowy silnik Diesla Volvo D5E Euro 5 oraz system ISAM (Integrated Starter Alternator Motor), który pozwala na równoległą pracę na silniku Diesla i energii elektrycznej, przy współpracy z 12-stopniową, zautomatyzowaną przekładnią Volvo I-Shift. Nowe autobusy piętrowe to nie pierwsze pojazdy Wright Bus z napędem hybrydowym na ulicach Londynu. Już w 2006 r., firma dostarczyła do stolicy Zjednoczonego Królestwa pierwsze autobusy klasy midi ElectroCity, wyposażone w tego rodzaju napęd. Obecnie, w eksploatacji jest już 12 takich pojazdów oraz nowo dostarczony autobus Gemini 2 HEV.