Nowa nazwa koncernu Daimler AG zatwierdzona przez akcjonariuszy
Nadzwyczajne Zgromadzenie Akcjonariuszy DaimlerChrysler na swoim posiedzeniu w Berlinie zaakceptowało większością głosów 98,76% zmianę nazwy koncernu na Daimler AG. W zgromadzeniu, które odbyło sie na terenach targów Berliner Mesie, wzięło udział 5.000 akcjonariuszy. Frekwencja wynosiła 51,6%. W ramach procesu zmiany nazwy koncernu na Daimler AG zostaną zmienione nazwy fabryk koncernu i spółek handlowych w Niemczech i za granicą. Ideą zmian jest wyraźne rozgraniczenie między marką korporacyjną Daimler i produktami koncernu. Marka korporacyjna będzie wystepować w relacjach ze światem polityki, z szeroko pojmowanym dialogiem ze społeczeństwem, z rynkami finansowymi, mediami gospodarczymi oraz jako pracodawca w stosunku do pracowników. Będzie dachem i parasolem dla wszystkich marek i produktów koncernu, takich jak Mercedes-Benz, Maybach, smart, Freightliner, Sterling, Western Star, Setra, Thomas Built Buses, Orion und Mitsubishi Fuso. Wszędzie tam, gdzie odbywa sie produkcja lub sprzedaz wielu marek koncernu bądź też w centrum uwagi jest sam konzern jako taki –będzie obowiązywała nazwa Daimler Natomiast fabryki i spółki handlowe, które zajmują się produkcją czy sprzedażą (głównie) jednej marki –będą nosiły nazwę własnie tej marki. Centra technologiczne i instytuty badawcze będą w wiekszości (z wyjątkiem Palo Alto/ Kalifornia/USA i Bangalore/Indie) nosić nazwę Daimler;natomiast centra rozwoju produktów –nazwę marki danego produktu. Część koncernu zajmujaca sie operacjami finansowanie będzie nosić nazwę Daimler Financial Services.