Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

NovoCiti Life i Jest w Krakowie. Na testach

infobus
19.10.2019 08:00

Kraków testuje autobusy o mniejszej pojemności. Równolegle z minibusem Karsan Jest, MPK sprawdza midibus Isuzu NovoCiti Life.

Isuzu Novociti Life jest kolejnym autobusem w tym roku,który będzie testował krakowski przewoźnik. Pasażerowie będą mogli nimpodróżować przez najbliższe dwa tygodnie na linii nr 100 i 101.

Isuzu Novociti Life ma długość 7,86 m i szerokość na 2,435m. Umożliwia podróż maksymalnie 60 pasażerom, w tym 21 na miejscach siedzących.

Autobus spełnia normę emisji spalin Euro 6. Jest wyposażonyw klimatyzację, system informacji pasażerskiej. W środku zostanie zamontowanaspecjalna skrzynka, do której pasażerowie będą mogli wrzucać swoje opinie natemat autobusu.

Testowy Jest

W tym samym czasie w Krakowie sprawdzany jest autobus KarsanJest. Od 12 października – przez trzy tygodnie – kursuje on na liniach nr 100oraz 101. To jeden z najmniejszych jakie miało możliwość testować MPK. Długośćpojazdu to zaledwie niecałe 6 metrów. W środku jest miejsce dla 22 pasażerów.

Komfort podróży zapewniają wygodne siedzenia, klimatyzacja iprzestronna przestrzeń pasażerska. Podróżujący chcący podładować swoje telefonymogą skorzystać z ładowarek USB. Osoby poruszające się na wózkach lubpodróżujące z wózkiem dziecięcym na pewno docenią niską podłogę, platformę orazspecjalnie wydzieloną przestrzeń zapewniającą im wygodną podróż.

Z myślą o wygodzie kierowcy w autobusie zostałyzaprojektowane przeznaczone wyłącznie dla niego drzwi. Świetną widocznośćzapewnia panoramiczna szyba przednia i ogromne lusterka, które na pewnoprzydadzą się w krakowskim ruchu miejskim. Ale największa zaleta to łatwośćprowadzenia autobusu. Wąskie uliczki, ciasne skrzyżowania czy cofanie to coś, wczym Karsan bardzo dobrze się sprawdza. Autobus może zawrócić na pętliwynoszącej zaledwie 13,6 m średnicy.