MZK Zielona Góra idzie za ciosem. Po elektrykach czas na nowe ładowarki
MZK Zielona Góra wzbogaci się o nowe autobusy elektryczne - zarówno solowe (o otwarciu ofert pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ), jak i przegubowe (otwarcie ofert było już tematem w InfoBusie TUTAJ). Większa liczba autobusów elektrycznych wymusza inwestycje w kolejne ładowarki. Przewoźnik wystartował z przetargiem na zwiększenie mocy ładowarek na pętlach i na nowe ładowarki w zajezdni.
Wolne i szybkie ładowarki
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa, montaż, przyłączenie do sieci energetycznej i uruchomienie dwóch dwuwyjściowych stacji wolnego ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wyjściowej regulowanej w zakresie 60-120 kW na terenie zajezdni MZK,
- dostawa mobilnej jednowyjściowej stacji wolnego ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy 20 kW,
- dostawa systemu do zarządzania oraz monitorowania stacjami oraz punktami ładowania,
- wykonanie przyłączy energetycznych i miejsc posadowienia dla trzech istniejących mobilnych stacji ładowania.
Ponadto, w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma za zadanie zwiększyć moc o 200 kW dla stacji ładowania na pętlach:
- Zielona Góra, ul. Wrocławska, przystanek nr 428,
- Zielona Góra, ul. Tadeusza Zawadzkiego „ Zośki" , przystanek nr 183.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Dodatkowo zamówieniem jest objęta dostawa dwóch sztuk dwuwyjściowych stacji wolnego ładowania autobusów elektrycznych prądem stałym, o mocy wyjściowej regulowanej w zakresie 40-80 kW na terenie zajezdni MZK w ramach opcji.
Formalności
MZK będzie przyznawał punkty wykonawcom w dwóch kryteriach: ceny (60%) oraz gwarancji (40%). Podmioty chętne do realizacji zamówienia poznamy w dniu 11 marca. Wybrany wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 365 dni od daty zawarcia umowy.