MZK Koszalin z ofertą na ex warbusowe Scanie. Od mLeasing
Do 1 grudnia MZK Koszalin czekał na oferty od wykonawców w przetargu na leasing finansowy 7 sztuk używanych niskopodłogowych autobusów miejskich, przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej.
Leasing ma trwać przez 36 miesięcy.
JEDNA OFERTA
Do przewoźnika wpłynęła tylko jedna oferta - od mLeasing sp. z o.o. z ceną 5.035.125,59 PLN brutto, która obejmuje doskonale znane na rynku niskopodłogowe autobusy Scania Citywide, eksploatowane wcześniej przez firmę Warbus. To nieco więcej niż miał przygotowane zamawiający.
Budżet MZK na to zadanie wynosi 4.990.000,00 PLN. Z treści oferty opublikowanej na stronie internetowej przewoźnika nie wynika jakiej marki są autobusy zaproponowane przez wykonawcę.
Autobusy mają być dostarczone w dwóch partiach:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- pierwsza dostawa - 3 autobusy w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy,
- druga dostawa - 4 autobusy w terminie do 90 dni od daty zawarcia umowy.
SPECYFIKACJA "UŻYWEK"
MZK wymaga dostawy autobusów wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2016 roku. Autobusy mają mieć długość od 11 do 12,5 m. Wymiana pasażerów odbywać się ma przez troje drzwi dwuskrzydłowych, o szerokości drzwi około 1200 mm, w układzie 2-2-2 lub 1-2-2. Pojazdy będą mogły przewieźć 67 pasażerów, w tym 29 na miejscach siedzących. Siedzenia dla pasażerów mają być wyklejane wykładziną tapicerską o dużej odporności na zużycie (wycieranie, zabrudzenie) z możliwością łatwego zmywania oraz o podwyższonej odporności na akty wandalizmu (rozerwanie, rozcięcie), z wkładkami tapicerskimi siedziska i oparcia (pod tapicerką) wyposażonymi w gąbkę (piankę) zmiękczającą. Kabina kierowcy to stanowisko wydzielone typu zamkniętego lub pół zamkniętego, zamykane na zamek patentowy. Kabina ma być wyposażona w drzwi oddzielające ją od przedziału pasażerskiego. Konstrukcja tych drzwi ma być taka, aby kierowca był osłonięty w przypadku bezpośredniego zagrożenia z zewnątrz. Kabina powinna posiadać regulowane układy ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji sterowane niezależnie od układu działającego w przestrzeni pasażerskiej. Przewoźnik wymaga wyposażenia autobusów w urządzenia informacji i obsługi pasażera firmy R&G Plus lub inne równoważne współpracujące z posiadanym, przez zamawiającego, a także z systemem wymiany danych (Transportowy System Informatyczny firmy DPK System) oraz systemem sczytywania danych z kas fiskalnych.