MZK Chodzież na zakupach – jeden autobus elektryczny plus ładowarki
Miejski Zakład Komunikacyjny w Chodzieży chce kupić jeden autobus elektryczny wraz z ładowarkami. Inwestycja jest realizowana w ramach zadnia pod nazwą: „Zakup autobusu elektrycznego oraz ładowarki na terenie Gminy Miejskiej w Chodzieży”, które zostało objęte dofinansowaniem w formie dotacji ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Autobus ma przyjechać do Chodzieży w ciągu 14 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą, nie później jednak niż do końca czerwca przyszłego roku.
Co chce MZK?
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego autobusu elektrycznego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą realizacji dostawy, z przebiegiem nie większym niż 300 km oraz ładowarki z dwoma złączami plug-in o mocy całkowitej 80 kW z możliwością jednoczesnego ładowania autobusów na dwóch stanowiskach z mocą po 40 kW lub korzystania z ładowania jednego autobusu na jednym stanowisku z mocą 80kW.
Kryteria oceny ofert
Oferty producentów będą punktowane w 8 kryteriach:
- parametry techniczno-eksploatacyjne - liczba miejsc dla pasażerów / Waga: 5,
- parametry techniczno-eksploatacyjne - szyba przednia / Waga: 5,
- parametry techniczno-eksploatacyjne - szyby w części pasażerskiej / Waga: 5,
- parametry techniczno-eksploatacyjne - poszycie zewnętrzne autobusu / Waga: 5,
- parametry techniczno-eksploatacyjne - silnik trakcyjny / Waga: 5,
- okres gwarancji na magazyny energii elektrycznej / Waga: 5,
- okres gwarancji całopojazdowej (K8) / Waga: 10,
- cena / Waga: 60.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Autobusowe formalności
Zamawiający wymaga od wykonawców wykazania się odpowiednim doświadczeniem. MZK uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie), wykonał należycie dostawę lub dostawy co najmniej 3 sztuk fabrycznie nowych autobusów elektrycznych klasy MIDI, z których: co najmniej 2 sztuki pochodziły z jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej, państw, z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, lub państw, wobec których na mocy decyzji Rady stosuje się przepisy dyrektywy 2014/25/UE i co najmniej 1 sztuka jest eksploatowana w liniowym ruchu pasażerskim przez okres minimum 12 miesięcy. Zamawiający chce też od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 PLN.