MZK Bydgoszcz stawia na spalinowe przeguby. Przetarg na 12 sztuk
MZK Bydgoszcz w dniu 10 sierpnia ogłosiło przetarg na dostawę 12 sztuk autobusów przegubowych, fabrycznie nowych w wersji miejskiej, zasilanych olejem napędowym, spełniających normę EURO 6 o roku produkcji 2022.
DOSTAWY W PARTIACH
Autobusy będą dostarczane w trzech partiach:
- pierwsza dostawa ma składać się z 4 autobusów przegubowych i urządzenia diagnostycznego, a także wykonane będą usługi i dostawy dodatkowe oraz nastąpi podpisanie umowy serwisowej. To wszystko ma odbyć się w terminie 260-270 dni od zawarcia umowy,
- druga dostawa - to 4 autobusy przegubowe - w okresie od 14 do 20 dni po realizacji pierwszej dostawy, lecz nie później niż w terminie 280-290 dni od zawarcia umowy,
- trzecia dostawa - 4 autobusy przegubowe - w okresie od 7 do 10 dni po realizacji drugiej dostawy, lecz nie później niż w terminie 290-300 dni od zawarcia umowy.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 000 000 PLN. Ponadto, wykonawcy mają wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali z należytą starannością, dostawy autobusów zgodnych z oferowanymi w zakresie marki, typu i długości pojazdu, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, zasilanych olejem napędowym w wersji miejskiej obejmujące co najmniej 10 sztuk autobusów przegubowych (maksymalnie w dwóch kontraktach) i spełniających normę emisji EURO 6. Do tego zamawiający chce, aby oferenci wnieśli wadium w kwocie 200.000,00 PLN.
JAKIE AUTOBUSY?
Na szczegółową analizę SWZ przyjdzie czas, natomiast obecnie wiadomo, że MZK chce autobusów o długości od 17,9 do 18,2 m, mogących przewieźć minimum 135 pasażerów. Pojazdy mają posiadać niską podłogę na całej długości autobusu, bez stopni poprzecznych wewnątrz pojazdu (z wyjątkiem stopni umożliwiających zajęcie miejsca w ostatnim rzędzie siedzeń autobusu) oraz bez stopni we wszystkich drzwiach autobusu. Będą napędzane silnikiem spełniającym normę emisji spalin EURO 6.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
POZOSTAŁE FORMALNOŚCI
MZK będzie oceniać oferty z uwzględnieniem trzech kryteriów:
- ceny (waga 82%),
- materiału lub technologii wykonania konstrukcji nadwozia i poszycia autobusów (waga 15%),
- liczby miejsc siedzących dostępnych z poziomu niskiej podłogi (waga 3%).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 września.