MZA Warszawa z kolejnymi ładowarkami Ekoenergetyki
Ekoenergetyka jest w trakcie realizacji kolejnego zlecenia w Warszawie. Producent wyposaża i uruchamia Miejskim Zakładom Autobusowym kolejne urządzenia do ładowania elektrobusów. Będą to zarówno ładowarki plug-in jak i pantografowe.
15 stacji ładowania o mocy 60 kW każda, wraz z satelitkami trafiło na zajezdnię Woronicza w Warszawie. To część kontraktu, który Ekoenrgetyka realizuje dla stołecznego operatora. Docelowo zgodnie z zawartą umową, na zajezdniach MZA znajdzie się 65 ładowarek plug-in o mocy 60 kW oraz trzy stacje pantografowe zielonogórskiej firmy. Dodajmy, że to nie pierwszy raz kiedy Ekoenergetyka współpracuje z warszawskim przewoźnikiem.
Zgodnie z podpisaną jesienią 2019 roku umową, na warszawską zajezdnię Woronicza dostarczono 15 urządzeń typu plug-in o mocy 60 kW każde – Plug Charger R 60. Wszystkie wyposażone są w złącze CCS Combo 2 oraz dodatkowo w satelitkę z przewodem (również CCS Combo 2). Kierowcy elektrycznych autobusów będą mogli swobodnie podjechać pod stację ładowania i rozpocząć zasilanie pojazdu.
To jedna z trzech zajezdni w Warszawie, gdzie znajdzie się dostarczona przez Ekoenergetykę infrastruktura do ładowania bateryjnych autobusów. W najbliższych miesiącach firma planuje montaż w lokalizacjach Ostrobramska oraz Stalowa. Ostatecznie do stolicy trafi 65 ładowarek Plug Charger R 60. Ponadto kontrakt zakłada instalację trzech stacji pantografowych o mocy 400 kW.
Ekoenergetyka na najnowszym kontrakcie warszawski zarobi 6 664 789,13 PLN brutto.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że pierwszą umowę ze stołecznym operatorem producent zawarł latem 2019 roku. Dotyczyła ona budowy 20 ulicznych stacji szybkiego ładowania (pantografów) o łącznej mocy 8 MW. Zakupiona przez MZA infrastruktura jest częścią projektu, który zakłada zakup 130 elektrycznych autobusów. Do końca 2020 r. na ulice stolicy będzie wyjeżdżać 160 tego typu pojazdów.
„