MyBus – nowy produkt Thomas Built Buses

infobus
23.06.2009 22:48

Firma Thomas Built Buses, oddział Daimler Trucks North America zajmujący się produkcją autobusów szkolnych, dodała do swojej oferty nowy produkt. Model „MyBus”został opracowany z myślą o spełnieniu potrzeb transportowych małych grup i jest szczególnie przydatny do obsługi centrów opieki nad dziećmi, organizacji usługowych, małych firm oraz innych małych grup i klubów.
Thomas MyBus to Wielofunkcyjny Autobus na potrzeby Aktywności Uczniów (Multi-Function Student Activity Bus, MFSAB). Ta kategoria autobusów w amerykańskiej klasyfikacji musi spełniać te same federalne wymogi dotyczące bezpieczeństwa, co autobusy szkolne. Nie obowiązują ich jedynie żółty kolor nadwozia (obowiązkowy w większości stanów USA) oraz konieczność stosowania dodatkowych świateł ostrzegawczych. Od wielu lat, badania wykazują że autobusy szkolne oraz MFSAB są najbezpieczniejszym środkiem transportu na drogach USA. „Jako jeden z liderów branży transportowej, czujemy się zobowiązani do opracowywania i produkcji innowacyjnych, bezpiecznych i niezawodnych środków transportu tak, aby móc spełnić wymagania naszych klientów w zakresie bezpieczeństwa i komfortu”, mówi John O’Leary, dyrektor naczelny Thomas Built Buses.
Nowy autobus jest łatwy w utrzymaniu i wystarczająco wytrzymały, aby móc sprostać trudom codziennego przewożenia zarówno dzieci, jak i osób dorosłych. Wysokość wnętrza, wynosząca 185,42 cm, otwierane na zewnątrz drzwi i szerokie przejście między rzędami foteli umożliwia pasażerom swobodne przemieszczanie się wewnątrz pojazdu.
MyBus jest dostępny w trzech wersjach:
•SRW (z pojedynczym ogumieniem na tylnej osi) o pojemności do 14 pasażerów, której prowadzenie nie wymaga prawa jazdy na autobusy w większości stanów USA,
•DRW 041 (z podwójnym ogumieniem tylnej osi) o pojemności do 20 pasażerów,
•DRW 051 (również z podwójnym ogumieniem) o pojemności do 30 pasażerów.
Firma Thomas Built Buses, należąca do Daimler Trucks North America LLC, jest jednym z czołowych producentów autobusów szkolnych w Ameryce Północnej z udziałem rynkowym w regionie wynoszącym nieco ponad 1/3. Pierwsze autobusy opuściły linię produkcyjną firmy w 1936 r.