MPK Poznań dowcipnie o autobusowych wandalach [FILM]
Poznański przewoźnik edukuje pasażerów dowcipnymi spotami. Przedstawiamyfilm dotyczący problemu wandalizmu wautobusach. Czy to odmienne podejście ma szansę coś zmienić? Od razu na pewno nie, natomiastwalka z wandalami jest procesem długofalowym, gdzie tego typu miękkie narzędzia są na pewno ważnym elementem. Poza tym zobaczyć pracowników MPK jako aktorów- bezcenne.
Kampania MPK Poznań „Dzień dobry. Ruszamy!” mazmienić postrzeganie kierowców i motorniczych w stolicy Wielkopolski. Dziękispotom pasażerowie mogą się przekonać, dlaczego tramwaj ucieka spóźnialskimsprzed nosa, oraz dlaczego każdy powinien reagować na przypadki wandalizmu wpojazdach komunikacji miejskiej.
Rzeczniczka MPK Poznań Iwona Gajdzińska powiedziała PAP, żeprzedsięwzięcie jest pomysłem samych motorniczych i kierowców, którzypostanowili zawalczyć o swój, lepszy niż dotąd, wizerunek.
{https://www.youtube.com/watch?v=K75DHg903vg}
Pracownicy – aktorami
Podkreśliła też, że cała kampania została zorganizowana iprzeprowadzona bez ponoszenia żadnych kosztów. W spotach, które można zobaczyćna facebookowym profilu MPK, zagrali pracownicy spółki. Filmy można oglądać namonitorach w tramwajach i autobusach, w lokalnej telewizji, a także – wskróconej wersji – w niektórych kinach.
Od początku tygodnia umieszczone w sieci spoty obejrzano wsumie ponad milion razy.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Hasło kampanii znaleźć można w pojazdach, na pojazdach orazw wiatach przystankowych. Iwona Gajdzińska podkreśliła, że prowadzona kilka lattemu akcja wyjaśniająca m.in. przy pomocy plakatów, dlaczego tramwaje iautobusy nie są w stanie czekać na spóźnionych pasażerów, zaowocowała mniejsząliczbą skarg związanych z tego typu zdarzeniami.(PAP)
„