MPK Łódź zakupi 50 nowych autobusów
L.p
|
Badane parametry
|
Typ autobusu
|
Potwierdzenie wartości lub stanu rzeczywistego ocenianego parametru
|
1.
|
Moment obrotowy silnika
|
Autobus przegubowy
|
……………….. Nm
|
Autobus jednoczłonowy
|
……………….. Nm
|
||
2.
|
Pojemność skokowa silnika
|
Autobus przegubowy
|
………………… dm3
|
Autobus jednoczłonowy
|
………………… dm3
|
||
3.
|
Unifikacja silnika i autobusu –ta sama marka silnika i autobusu
|
Autobus przegubowy
|
ta sama marka – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
ta sama marka – tak / nie *)
|
||
4.
|
Położenie silnika
|
Autobus przegubowy
|
a) silnik stojący – tak / nie *)
b) silnik leżący – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
a) silnik stojący – tak / nie *)
b) silnik leżący – tak / nie *)
|
||
5.
|
Zastosowanie sześciobiegowej skrzyni biegów z elektroniką sterującą, zintegrowaną bezprzewodowo, umieszczoną bezpośrednio na skrzyni biegów
|
Autobus przegubowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
||
6.
|
Zastosowanie rozwiązań umożliwiających kontrolę i uzupełnienie materiałów eksploatacyjnych w autobusie, w jednym miejscu obsługowym
|
Autobus przegubowy
|
a) w jednym miejscu – tak / nie *)
b) inne rozwiązania – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
a) w jednym miejscu – tak / nie *)
b) inne rozwiązania – tak / nie *)
|
||
Uwaga: Za jedno miejsce obsługowe autobusu należy uważać rozwiązanie umożliwiające kontrolę i uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych w jednym miejscu obsługowym ( w którym wlewy materiałów eksploatacyjnych do zbiorników wyrównawczych: układu chłodzenia, wspomagania układu kierowniczego, napędu wentylatora –o ile występuje oraz oleju silnikowego są umiejscowione w jednej wydzielonej od silnika komorze z dostępem z zewnątrz autobusu ).
|
|||
7.
|
Ilość miejsc pasażerskich siedzących, dostępnych bezpośrednio z poziomu niskiej podłogi
|
Autobus przegubowy
|
……………….. miejsc
|
Autobus jednoczłonowy
|
……………….. miejsc
|
||
Uwaga: Za miejsca pasażerskie siedzące dostępne z poziomu niskiej podłogi uważa się takie które są dostępne dla pasażerów bez konieczności wchodzenia na stopień. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty rysunki wnętrza autobusu jednoczłonowego i autobusu przegubowego, które będą przedstawiały rozmieszczenie siedzących miejsc pasażerskich dostępnych z poziomu niskiej podłogi, jako dokumentów potwierdzających, że oferowane autobusy spełniają wymagania Zamawiającego w tym zakresie. Siedzenia pasażerskie w autobusie jednoczłonowym muszą być rozmieszczone w taki sposób, aby pomost przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wózków dziecięcych usytuowany naprzeciwko II drzwi był o rozmiarach nie mniejszych niż 2200 mm x 700 mm, natomiast w autobusie przegubowym rozmieszczone w taki sposób, aby pomost do przewozu osób niepełnosprawnych oraz wózków dziecięcych usytuowany naprzeciwko II drzwi był o wymiarach nie mniejszych niż 2700 mm x 700 mm. oraz wolna przestrzeń od siedzeń na wprost III drzwi o wymiarach nie mniejszych niż 1300 mm x 700 mm.
|
|||
8.
|
Czołowa, dolna część szyby przedniej autobusu dzielona w połowie listwą pionową
|
Autobus przegubowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
||
9.
|
Gwarancja dodatkowa na autobusy ponad 36 m-cy, max. do 60 m-cy łącznie z gwarancją podstawową, bez przebiegu km.
|
Autobus przegubowy
|
Udzielenie gwarancji dodatkowej – tak / nie *)
Jeśli tak to ilość m-cy:………….
|
Autobus jednoczłonowy
|
Udzielenie gwarancji dodatkowej – tak / nie *)
Jeśli tak to ilość m-cy:…………..
|
8.
|
Czołowa, dolna część szyby przedniej autobusu dzielona w połowie listwą pionową
|
Autobus przegubowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
zastosowanie takiego rozwiązania – tak / nie *)
|
||
9.
|
Gwarancja dodatkowa na autobusy ponad 36 m-cy, max. do 60 m-cy łącznie z gwarancją podstawową, bez przebiegu km.
|
Autobus przegubowy
|
Udzielenie gwarancji dodatkowej – tak / nie *)
Jeśli tak to ilość m-cy:………….
|
Autobus jednoczłonowy
|
Udzielenie gwarancji dodatkowej – tak / nie *)
Jeśli tak to ilość m-cy:…………..
|
L.p
|
Badane parametry
|
Typ autobusu
|
Potwierdzenie wartości lub stanu rzeczywistego ocenianego parametru
|
1.
|
Poziom emisji spalin – norma emisji spalin
(kopie dokumentów potwierdzające poziom emisji spalin dla obu typów autobusów załączone do oferty)
|
Autobus przegubowy
|
a) EEV bez filtra cząstek stałych – tak / nie *)
b) EEV – tak / nie *)
c) Euro 5 – tak / nie *)
|
Autobus jednoczłonowy
|
a) EEV bez filtra cząstek stałych – tak / nie *)
b) EEV – tak / nie *)
c) Euro 5 – tak / nie *)
|
||
2.
|
Zużycie paliwa zgodnie z warunkami UITP dla testu drogowego SORT 2 (kopie Raportów z testów, dla obu typów autobusów załączone do oferty)
|
Autobus przegubowy
|
……………….. l/100 km
|
Autobus jednoczłonowy
|
…………….… l/100 km
|