Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

mLeasing i Warbus sprzedają 31 autobusów z Jastrzębia

infobus
31.05.2019 14:00

Ktoś chętny na trzyletnie autobusy z Jastrzębia-Zdroju? mLeasing i Warbus prowadzą ich wyprzedaż. Można kupić lub przejąć leasing jeszcze 31 autobusów. Najwięcej wystawionych jest Scanii. Na liście sprzedażowej zostało także kilka Solarisów.

Kto chętny na 25 downsizing'owych Scanii?
Warbus użytkował w Jastrzębiu-Zdroju 25 sztuk Citywid'ów 12LF. Każdy z tych autobusów umożliwia podróż maksymalnie 104 pasażerom. 28 osób ma zapewnione miejsce siedzące na fotelach typu Ster NewCity. Dziesięć siedzeń jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2. Drugie i trzecie drzwi są odskokowe. Płaty drzwiowe jak i system ich sterowania dostarczyła firma BODE.

Autobus jest napędzany poprzecznie zabudowanym silnikiem typu Scania DC07 101 280. Silnik ma pojemność skokową niespełna 6,7 l. Jego moc to 206 kW. Osiąga maksymalny moment obrotowy 1100 Nm. Poprzez przekładnię kątową został zblokowany z automatyczną skrzynią biegów ZF 6AP1200 Ecolife.

Każda Scania posiada klimatyzację przestrzeni pasażerskiej. Pojazdy posiadają agregaty Sphero Revo o mocy chłodniczej 25 kW. Wentylacja naturalna przestrzeni pasażerskiej jest zapewniona przez siedem okien przesuwnych oraz dwa wywietrzniki dachowe.

Jeszcze sześć Nowych Urbino 12
Z 14 nU12, które Warbus pozyskał do Jastrębia-Zdroju na sprzedaż wystawionych jest jeszcze sześć autobusów. Dwa zostaną sprzedane do Łomianek, co też potwierdziło nasze przypuszczenia. Natomiast kolejnych sześć jest już zarezerwowanych dla innych nabywców.

Każdy z nich umożliwia podróż maksymalnie 98 pasażerom. 28 osób może liczyć na przejażdżkę na miejscach siedzących. Skorzystać mogą w z dedykowanych dla Solarisa foteli Ster 8MU. 12 siedzeń jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokład jest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2. Zastosowano płaty drzwiowe firmy RAWAG, a ich napęd to urządzenia od BODE.

Autobusy są napędzane niespełna siedmiolitrowym silnikiem Cummins ISB6.7E6C 280B. To jednostka napędowa o mocy 209 kW i 1082 Nm maksymalnego momentu obrotowego, naturalnie spełniająca normę Euro 6. Zblokowano ją ze skrzynią Voith D854.6 Diwa 6.

Przestrzeń pasażerska jest klimatyzowana za pomocą agregatu Konvekta UL500 II o mocy 24 kW. Naturalna wentylacja jest zapewniona przez sześć przesuwnych okien oraz dwa luki dachowe.

Wyposażenie wspólne
Wszystkie Scanie oraz Solarisy są monitorowane. Autobusy są wyposażone w system informacji pasażerskiej mieleckiego R&G Plus. Obejmuje on trzy zewnętrzne tablice o wysokiej rozdzielczości (w tym szeroką z tyłu), wewnętrzną ETL416120, GPS oraz głosowe zapowiadanie przystanków. Całością sterują autokomputery SRG5000P z dotykowym interfejsem.

Warunki sprzedaży
Cena wywoławcza każdego z autobusów to 630 000 PLN netto. Jest jednak alternatywa. Potencjalny nabywca może skorzystać także z możliwości przejęcia leasingu w mLeasing. Jak informuje Warbus wszystkie autobusy są w bardzo dobrym stanie technicznym, są zarejestrowane, ubezpieczone oraz posiadają aktualne badania techniczne. Dla każdego zainteresowanego są do odbioru praktycznie od ręki.