Mercedes-Benz: CapaCity, czyli najdłuższe Citaro
Koncern DaimlerChrysler zaprezentował najdłuższy wariant modelu Citaro, nazwany CapaCity. Przegubowy pojazd ma 19,54 metra długości, a więc jest o 1,54 metra dłuższy od standardowego, przegubowego Citaro G. Stało się to możliwe dzięki zastosowaniu dwóch osi w drugim członie. W ten sposób stworzono pojazd o pojemności nieco ponad 190 pasażerów, a więcej porównywalnej z tramwajem. Autobus napędza tylny silnik Mercedes-Benz OM457hLA, spełniający normy Euro 4 i rozwijający moc 354 KM. Dzięki zastosowaniu skrętnej czwartej osi, promień skrętu prawie nie zmienił się w stosunku do 18-metrowy modelu Citaro G. Wato zaznaczyć, że autobus CapaCity zachował znaczny poziom unifikacji z pozostałymi modelami rodziny Citaro – zamienność części wynosi ok. 95%. Więcej na: http://www.busaktuell.de/sixcms/detail.php?id=355537&template=de_nachrichten_ba