Podczas gdy na większości dużych rynków w Europie, firmy przewozowe coraz ostrożniej inwestują w zakup nowego taboru, MAN Truck&Bus w Republice Południowej Afryki zanotował w lipcu b.r. najlepsze wyniki sprzedaży od połowy lat dziewięćdziesiątych. Sprzedaż pojazdów o masie całkowitej od 7,5 tony w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy wyniosła 879 sztuk, co dało firmie 18,8% udziału w rynku. W samym lipcu, MAN Truck&Bus zanotował jeszcze lepszy wynik, osiągając rynkowy udział 30,2%. Dane te uwzględniają także podwozia ciężarówek sprzedane pod zabudowę nadwozi autobusowych. Na rynku autobusów, MAN zanotował w lipcu 2002 roku 63% udział, sprzedając 76 pojazdów. Klienci MANa w Afryce Południowej bardzo dobrze przyjęli serie ciężarówek L2000 i M2000, które wprowadzono tu 7 lat temu. Od stycznia do lipca 2002 roku sprzedano ich łącznie 193 sztuki, co dało wzrost udziału w rynku do 21,1%. W samym lipcu udział w rynku pojazdów o masie całkowitej od 7,5 do 16 ton wyniósł 16%.
MAN w RPA
Podczas gdy na większości dużych rynków w Europie, firmy przewozowe coraz ostrożniej inwestują w zakup nowego taboru, MAN Truck&Bus w Republice Południowej Afryki zanotował w lipcu b.r. najlepsze wyniki sprzedaży od połowy lat dziewięćdziesiątych. Sprzedaż pojazdów o masie całkowitej od 7,5 tony w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy wyniosła 879 sztuk, co dało firmie 18,8% udziału w rynku. W samym lipcu, MAN Truck&Bus zanotował jeszcze lepszy wynik, osiągając rynkowy udział 30,2%. Dane te uwzględniają także podwozia ciężarówek sprzedane pod zabudowę nadwozi autobusowych. Na rynku autobusów, MAN zanotował w lipcu 2002 roku 63% udział, sprzedając 76 pojazdów. Klienci MANa w Afryce Południowej bardzo dobrze przyjęli serie ciężarówek L2000 i M2000, które wprowadzono tu 7 lat temu. Od stycznia do lipca 2002 roku sprzedano ich łącznie 193 sztuki, co dało wzrost udziału w rynku do 21,1%. W samym lipcu udział w rynku pojazdów o masie całkowitej od 7,5 do 16 ton wyniósł 16%.