MAN sprzedał w 2007 r. ponad 100 000 ciężarówek i autobusów
W 2007 r. grupa MAN Nutzfahrzeuge poraz pierwszy w swojej historii wyprodukowała ponad 100 000 ciężarówek i autobusów, a także po raz trzeci z rzędu osiągnęła rekordowy zysk operacyjny, który wzrósł o 49% do poziomu 1,039 miliarda euro. Obroty wzrosły o 20% do 10,4 miliarda euro (8,7 miliarda w 2006 r.), co oznacza, że po raz 5. z rzędu pobity został rekord. Warto nadmienić, że ponad połowa wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych przypadła na Europę Środkową oraz Wspólnotę Niepodległych Państw. Dalszy wzrost produkcji na rozwijających się rynkach wiązany jest z uruchomieniem nowych fabryk w Indiach (joint-venture MAN Force Trucks w Pithampur, docelowa zdolność produkcyjna 24 000 sztuk) oraz w Polsce (Niepołomice k/Krakowa, planowana zdolność produkcyjna 30 000 sztuk rocznie, głównie na rynki Europy Wschodniej i WNP). Natomiast sam Dział Autobusów osiągnął obroty wynoszące 1,4 miliarda euro, co przekłada się na 6% spadek w porównaniu z poprzednim rokiem (1,5 miliarda euro w 2006 r.) Jednak wolumen sprzedaży, który wyniósł 7 349 autobusów kompletnych i podwozi, utrzymał się na podobnym poziome, jak rok wcześniej (7 338 w 2006 r.) Cały Dział Autobusów musiał jednak pogodzić się z ujemnym wynikiem finansowym wysokości 13 milionów euro. W Dziale zostały zainicjowane niezbędne działania restrukturyzacyjne, mające na celu poprawę wyników finansowych w średnim i długim okresie. W tym celu zawarto m.in. w styczniu 2008 r. porozumienie z przedstawicielami pracowników fabryki w Salzgitter. Dodatkowo, zakłada się rozbudowę oddziału produkcji podwozi autobusowych, dla którego prognozy są optymistyczne. W celu lepszego wykorzystania synergii z Działem Samochodów Ciężarowych, w lutym 2008 r. Dział Autobusów został całkowicie zintegrowany z nim organizacyjnie. W 2007 r. i na początku 2008 r., Dział zdobył duże zamówienia na autobusy miejskie dla Dubaju, Berlina i Paryża.