Malezja wchodzi w Euro 6. Z autobusami od Volvo
Volvo dostarczyło do Malezji pierwsze w tym kraju autobusy piętrowe z silnikiem Euro 6.
Autobusy (90 sztuk) są obsługiwane przez Rapid Bus Sdn Bhd w stolicy - Kuala Lumpur.
DEBIUT EURO 6
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że jako pierwsi wprowadzimy technologię Euro 6 do Malezji. Obecne przepisy dotyczące emisji spalin z pojazdów w Malezji to Euro 3, ale nasz partner Prasarana zobowiązał się do zmniejszenia poziomów emisji, kupując autobusy dwupokładowe Volvo B8L Euro 6, przekraczając tym samym wymagania krajowe” – powiedział Mats Nilsson, dyrektor Volvo Buses Region APAC Centralny.
Encik Mohd Azharuddin Mat Sah, prezes i dyrektor generalny grupy Prasarana Malaysia Berhad, dodał: „12-metrowe piętrowe autobusy Volvo stanowią doskonałe rozwiązanie dla naszych wyzwań operacyjnych. Dzięki większej liczbie miejsc siedzących i stojących, w tym jednemu miejscu na wózek inwalidzki, każdy autobus może pomieścić do 110 pasażerów”.
W TROSCE O ŚRODOWISKO
Jedną z głównych korzyści wprowadzenia nowych pojazdów jest to, że autobusy Euro 6 zmniejszają ilość cząstek stałych – mikroskopijnych cząstek stałych lub płynnych zawieszonych w atmosferze – o 0,02 do 0,01. Zmniejsza również ilość tlenku azotu uwalnianego do powietrza z 2,0 do 0,4.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„Troska o środowisko to jedna z podstawowych wartości Volvo Buses. Wierzymy w czyste, ciche i wydajne rozwiązania transportowe, które oferują naszym klientom zupełnie nowe możliwości rozwoju nowoczesnego miasta i zrównoważonego życia – zachwala Karen Tan, Country Manager, Volvo Buses Malaysia.
MADE IN SWEDEN
Podwozie Volvo B8L jest produkowane w Borås w Szwecji i zostało już szeroko przetestowane w wymagających środowiskach miejskich Hongkongu i Wielkiej Brytanii.
Volvo B8L, napędzane sprawdzonym silnikiem D8K Volvo Buses, zapewnia niższą masę całkowitą, mniejszy promień skrętu oraz nowe osie i zawieszenie zapewniające wyjątkową jakość jazdy, lepsze właściwości jezdne i wyższe osiągi pojazdu. Montowane lokalnie w Malezji przez firmę Pioneer Coachbuilders Sdn Bhd, dwupokładowe autobusy Euro 6 mają moc 350 koni mechanicznych i są budowane z ładownością 22 ton, długością 12 metrów i wysokością 4,2 metra.
Volvo Buses koncentruje się również na bezpieczeństwie, oferując kilka funkcji w standardzie, w tym elektroniczną kontrolę stabilności (ESP), elektroniczne układy hamulcowe (EBS) i ogranicznik przyspieszenia. Podwozie jest również wyposażone w sprawdzony system telematyczny Volvo Buses, który umożliwia operatorom dostęp do danych pojazdu w czasie rzeczywistym.