Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

LOTOS: Poziom 400 stacji przekroczony!

infobus
03.01.2013 11:10

Nowy Rok spółka LOTOS Paliwa powitała na 401 stacjach w całym kraju. W 2012 roku sieć stacji LOTOS rozwijała się zarówno w segmencie premium, jak i ekonomicznym. Priorytetem pozostała jednak ekspansja stacji LOTOS Optima. Na koniec ubiegłego roku w sieci LOTOS Optima działało 101 obiektów, co dla spółki LOTOS Paliwa oznaczało podwojenie liczby placówek w segmencie ekonomicznym w porównaniu z 2011 r. Setną stacje LOTOS Optima otwarto w Białogardzie w województwie zachodniopomorskim. Obiekt położony jest na trasie łączącej miasto z drogą krajową nr 6. Stacja własna LOTOS Optima oferuje klientom olej napędowy, benzyny bezołowiowe 95 i 98 oraz, odpowiednio dopasowany do segmentu, asortyment produktów i usług pozapaliwowych.
Niemal dwa lata temu, po zapowiedzi LOTOS Paliwa, o planowanym uruchomieniu pierwszych 50 stacji ekonomicznych pod marką LOTOS Optima do końca 2011 r., pojawiały się sceptyczne głosy o tym, że tak dynamiczny rozwój sieci jest mało prawdopodobny. Spółka jednak dotrzymała słowa, równocześnie bijąc polski rekord w liczbie włączonych do sieci nowych obiektów w jednym roku kalendarzowym. W 2012 r. ten rekord został powtórzony. Stacje LOTOS Optima, oferujące najwyższej jakości paliwa w optymalnej cenie, zostały świetnie przyjęte przez klientów, a atrakcyjne warunki współpracy przyciągają kolejnych partnerów franczyzowych. –„Rok 2012 to potwierdzenie założeń, że rozwój naszej sieci stacji paliw w segmencie ekonomicznym to był i jest dobry kierunek”–mówi Paweł Lisowski, prezes LOTOS Paliwa.
Chociaż krajowe zużycie paliw malało w ub.r., to LOTOS wciąż rośnie na rynku detalicznym osiągając ponad 8-procentowy udział w sprzedaży i skutecznie realizuje plan rozwoju, aby do 2015 r. zwiększyć ten wskaźnik do 10%. –„Nasz sukces to nie tylko rosnąca liczba stacji, ale również jakość sprzedawanych produktów i usług oraz profesjonalna obsługa klientów. Te trzy fundamentalne parametry były dla nas priorytetem w 2012 i będą również w 2013 roku. Bo zawsze może być lepiej. Rynek zmienia się dynamicznie, a naszym celem jest zrównoważony rozwój, ciągłe doskonalenie działalności oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów”–podsumowuje prezes Lisowski.