Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Konsumenci oceniają świece zapłonowe i akumulatory Boscha

infobus
22.07.2005 10:26

Dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych zostały wysoko ocenione przez badanych w ogólnopolskim konkursie „Laur Konsumenta 2005”. Firmie przyznano złote godło w kategorii „Świece samochodowe” oraz srebrne – w kategorii „Akumulatory”. „Laur Konsumenta” to ogólnopolski plebiscyt na najpopularniejsze marki, produkty i usługi organizowany pod patronatem Przeglądu Gospodarczego. W ogólnopolskich badaniach, przeprowadzonych pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa, wzięło udział ponad 6 tys. osób. Badaniami objęto m.in. produkty spożywcze, chemiczne, gospodarstwa domowego, farmaceutyczne, kosmetyczne, budowlane i wyposażenia wnętrz, informatyczne, odzieżowe, a także motoryzacyjne. Respondenci wykazywali w ankietach najwyżej cenione przez siebie wyroby. Oceniano m.in. jakość produktu, chęć jego rekomendacji, znajomość i przywiązanie do marki. Badani bardzo wysoko ocenili dwie z oferowanych przez Boscha grup produktowych. Firmie przyznano złoty „Laur Konsumenta 2005” w kategorii „Świece samochodowe” oraz srebrny za akumulatory. Wartość wyróżnienia jest bardzo duża, przede wszystkim dla tego, że o wysokiej pozycji produktów Boscha zadecydowali sami klienci.