Koleje Mazowieckie wybrały autobusy na ZKA Warka-Radom
Spółka Koleje Mazowieckie rozstrzygnęła przetarg na autobusowy przewóz osób w ramach zastępczej komunikacji realizowanej za pociągi pasażerskie odwołane na odcinku Warka-Radom-Warka.
Start tej obsługi już się rozpoczął, a my sprawdzamy kto walczył o ten kontrakt i kto go wygrał.
Dwa zadania
Mazowieckie zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
- 1 – obsługa przewozów zastępczych autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi o charakterze międzymiastowym z pulą 225 400,00 wzkm +20% = 270 480,00 wzkm
- 2 – obsługa przewozów zastępczych autobusami wysokopodłogowymi o charakterze międzymiastowym lub turystycznym z pulą 338 100,00 wzkm +20% = 405 720,00 wzkm.
W zadaniu nr 1 zamawiający otrzymał 5 ofert. Stosując kryteria: rok wyprodukowania autobusów / waga: 30% + cena / waga: 70% za najkorzystniejszą wybrał propozycję Transport and Infrastructure Management , Warszawa z ceną 1 352 400.00 PLN netto. Umowa tutaj została zawarta 23 grudnia. Wykonawcy zobowiązał się do realizować zamówienie od dnia zawarcia umowy do dnia 13 marca 2021 r. świadczyć usługę autobusami: 1 autobusem wyprodukowanym w 2010 roku, 2 autobusem wyprodukowanym w 2011 roku, 3 autobusem wyprodukowanym w 2011 roku, 4 autobusem wyprodukowanym w 2011 roku, 5 autobusem wyprodukowanym w 2012 roku, 6 autobusem wyprodukowanym w 2012 roku, 7 autobusem wyprodukowanym w 2012 roku, 8 autobusem wyprodukowanym w 2012 rok u, 9 autobusem wyprodukowanym w 2013 roku, 10 autobusem wyprodukowanym w 2018 roku.
Z kolei w zadaniu nr 2 zamawiający otrzymał 8 ofert. Stosując kryteria: rok wyprodukowania autobusów / waga: 26% + cena / waga: 74% za najkorzystniejszą wybrał propozycję FHU Mariusz Franków, Malawa z ceną 1 352 400.00 PLN netto. Umowa tutaj zawarta została wcześniej, bo 10 grudnia, czyli czas realizacji zadania rozpoczął się 13 grudnia. Firma zobowiązała się świadczyć usługę autobusami: 1 autobusem wyprodukowanym w 2015 roku, 2 autobusem wyprodukowanym w 2016 roku, 3 autobusem wyprodukowanym w 2018 roku, 4 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 5 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 6 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 7 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 8 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 9 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 10 autobusem wyprodukowanym w 2019 roku, 11 autobusem wyprodukowanym w 2020 roku, 12 autobusem wyprodukowanym w 2020 roku, 13 autobusem wyprodukowanym w 2020 roku.
Oferenci w I zadaniu
W tym zadaniu zamawiający dysponował budżetem 1.352.400,00 zł netto, a do walki o ten kontrakt stanęły firmy:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- PKS Polonus, Warszawa z ceną I 068 396,00 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 3,95 zł netto;
- PKS Tarnobrzeg z ceną 1.352.240,00 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 5,00 zł netto;
- MARKPOL Mielec z ceną 1.533.621,60 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 5,67 zł netto;
- Mariusz Franków, Bircza z ceną 1.617.470,40 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 5,98 zł netto;
- Transport and lnfrastructure Management, Warszawa z ceną 1.046.757,60 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 3,87 zł netto.
Oferenci z zadaniu nr 2
W tym zadaniu zamawiający dysponował budżetem 1.420.020,00 zł netto, a do walki stanęły firmy:
- Sławomir Bujak, Trzęsówka z ceną 1.187.461,30 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 2,71 zł netto;
- Raf Trans, Warszawa z ceną 1.371.495,89 / cena za 1 wozokilometr 3,13 zł netto;
- PKS Polonus, Warszawa z ceną 1.134.879,98 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 2,59 zł netto;
- DAR-BUS, Łochów z ceną 1.283.860,37 / cena za 1 wozokilometr 2,93 zł netto;
- Jacek Legendziewicz Jordan Group, Kraków z ceną 1.349.587,0 / cena za 1 wozokilomet 3,08 zł netto;
- MARKPOL Mielec z ceną 1.327.678,13 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 3,03 zł netto;
- Mariusz Franków, Bircza z ceną 1.121.734,66 PLN netto / cena za 1 wozokilometr 2,56 zł netto;
- LEMBUS Sobolew z ceną 1.237.446,00 / cena za 1 wozokilometr 3,05 zl netto.