Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Koleje Mazowieckie mają zastępcze autobusy: 15 ramowych umów

infobus
28.05.2021 07:00
W maju Koleje Mazowieckie zawarły umowy ramowe z przewoźnikami na zastępczą komunikację autobusową w trzech zadaniach.

Umowy we wszystkich trzech zadaniach obowiązują do 11 grudnia.

Trzy zadania

  • zadanie nr 1 – umowa ramowa przewiduje możliwość udzielania zamówień wykonawczych w zakresie świadczenia usługi zastępczej komunikacji autobusowej (planowej) obejmującej przewóz osób, rzeczy i małych zwierząt, za odwołane pociągi zamawiającego na „Obszar południowy” obejmujący odcinki: Warszawa – Dęblin (linia kolejowa nr 7), Warszawa – Skarżysko Kamienna (linia kolejowa nr 8) wraz z odcinkami przyległymi: Czachówek Południowy – Góra Kalwaria (linia kolejowa nr 12), Radom – Drzewica (linia kolejowa nr 22) oraz Radom – Dęblin (linia kolejowa nr 26). Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej to 689 683 wozokilometrów,
  • zadanie nr 2 - umowa ramowa przewiduje możliwość udzielania zamówień wykonawczych w zakresie świadczenia usługi zastępczej komunikacji autobusowej (planowej) obejmującej przewóz osób, rzeczy i małych zwierząt, za odwołane pociągi zamawiającego na „Obszar zachodni” obejmujący odcinki: Warszawa - Działdowo (linia kolejowa nr 9), Nasielsk – Sierpc (linia kolejowa nr 27), Sierpc – Kutno (linia kolejowa nr 33), Warszawa – Łowicz Główny (linia kolejowa nr 3), Warszawa – Skierniewice (linia kolejowa nr 1). Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej to 705 009 wozokilometrów,
  • zadanie nr 3 - umowa ramowa przewiduje możliwość udzielania zamówień wykonawczych w zakresie świadczenia usługi zastępczej komunikacji autobusowej (planowej) obejmującej przewóz osób, rzeczy i małych zwierząt, za odwołane pociągi zamawiającego na „Obszar wschodni” obejmujący odcinki: Warszawa – Małkinia (linia kolejowa nr 6), Tłuszcz – Ostrołęka (linia kolejowa nr 29), Warszawa – Łuków (linia kolejowa nr 2), Siedlce – Czeremcha (linia kolejowa nr 31). Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej to 604 145 wozokilometrów.

Zwycięzcy w zadaniu 1

Koleje Mazowieckie zawarły pięć umów ramowych obejmujących zadanie 1. Wybrani wykonawcy to:

  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Bujak Sławomir,
  • Mariusz Franków Firma Handlowo-Usługowa,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Przemyślu,
  • Besztak Mariusz P.W. Impex Trans,
  • P.T.H.U. Dar-Bus Dariusz Denis.

Zwycięzcy w zadaniu 2

W zadaniu nr 2 KM wybrały następujących wykonawców:

  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Bujak Sławomir,
  • Besztak Mariusz P.W. Impex Trans,
  • Mariusz Franków Firma Handlowo-Usługowa,
  • P.T.H.U. Dar-Bus Dariusz Denis,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Przemyślu.

Zwycięzcy w zadaniu 3

Przewoźnicy, którym KM udzieliły zamówienia w zadaniu nr 3 to:

  • Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Bujak Sławomir,
  • Mariusz Franków Firma Handlowo-Usługowa,
  • Besztak Mariusz P.W. Impex Trans,
  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Przemyślu,
  • P.T.H.U. Dar-Bus Dariusz Denis.

Kto złożył oferty?

Konkurencja w przetargu była ogromna, bowiem w zadaniu nr 1 oferty złożyło 17 przewoźników, w zadaniu nr 2 było 18 ofert, zaś zadaniem nr 3 było zainteresowanych również 18 podmiotów. Nazwy wykonawców oraz ceny ofert można zobaczyć tutaj : PLIK

Wykonawcy z zadania nr 1 powinni dysponować:

  • 12 autobusów wysokopodłogowych, umożliwiających przewóz minimum 60 pasażerów, w tym 50 na miejscach siedzących,
  • 3 autobusów niskopodłogowych lub niskowejściowych o charakterze międzymiastowym, umożliwiających przewóz minimum 70 pasażerów, w tym 30 pasażerów na miejscach siedzących,

Tabor autobusowy przeznaczony do realizacji zadania nr 2 i nr 3 wygląda następująco:

  • 8 autobusów wysokopodłogowych, umożliwiających przewóz minimum 60 pasażerów, w tym 50 na miejscach siedzących,
  • 2 autobusy niskopodłogowe lub niskowejściowe o charakterze międzymiastowym, umożliwiających przewóz minimum 70 pasażerów, w tym 30 pasażerów na miejscach siedzących.