Koleje Małopolskie z 20 ofertami na obsługę ALD
Koleje Małopolskie chciały zawrzeć umowy ramowe na świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych do linii kolejowych KM na terenie województwa małopolskiego.
Za pierwszym razem się nie udało, bowiem zamawiający unieważnił przetarg, a przyczyną unieważnienia okazała się wada niemożliwa do usunięcia. Obecnie mamy kolejne rozdanie, w którym pojawiło się 20 oferentów.
Kilka zadań
Zamawiający zawrze umowy ramowe z maksymalnie 5 wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w przetargu. Umowy z zadań 1 i 3 mają obowiązywać w okresie od 15 marca 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, dla zadań od 2-6 umowy będą obowiązywać w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2021 roku, a dla zadania 7 – od 1 lutego do 31 grudnia 2021 roku.
Przetarg został podzielony na siedem zadań, z których każde obejmuje inne trasy.
Zadanie nr 1 dotyczy tras:
- Świątniki Górne UMiG - Byszyce Pętla - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Świątniki Górne UMiG - Grajów V Boisko - Wieliczka Rynek Kopalnia,
- Świątniki Górne UMiG - Hucisko I - Wieliczka Rynek Kopalnia,
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 1 to 367 433 wzkm.
Wykonawca musi dysponować:
- minimum 3 autobusami niskopodłogowymi lub niskowejściowymi z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiającymi przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
- minimum 2 autobusami (busami) niskopodłogowymi lub niskowejściowymi z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiającymi przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
zadanie nr 2
dotyczy następujących odcinków:
- zadanie 2A - Myślenice – Świątniki Górne - Byszyce Pętla - Wieliczka Rynek Kopalnia – maksymalnie 119 357 wzkm,
- zadanie 2B - Dobczyce - Grajów V Boisko - Wieliczka Rynek Kopalnia – maksymalnie 92 512 wzkm,
- zadanie 2C - Łapanów - Gdów - Hucisko I - Wieliczka Rynek Kopalnia – maksymalnie 132 160 wzkm.
Do realizacji każdego z zadań w ramach zadania 2 potrzebne będą:
- minimum po 1 autobusie niskopodłogowym lub niskowejściowym z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiające przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
- minimum po 1 autobusie (busie) niskopodłogowym lub niskowejściowym z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
zadanie nr 3
dotyczyć ma trasy Proszowice – Słomniki.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 3 to 91 407 wzkm.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wykonawca będzie musiał posiadać w tym przypadku minimum 2 autobusy (busy) umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 4
dotyczy trasy Limanowa – Nowy Wiśnicz – Bochnia.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 4 to 125 552 wzkm.
Do realizacji tego zadania wykonawca musi dysponować minimum 2 autobusami (busami) umożliwiającymi przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 5
obejmuje odcinek: Szczurowa – Bochnia.
W tym przypadku do przejechania będzie 107 710 wzkm, a usługi będą świadczone przez minimum 2 autobusy (busy) umożliwiające przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 6
to trasa: Koszyce – Brzesko.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania Umowy Ramowej dla zadania nr 6:
83 261 wzkm.
W tym przypadku zamawiający wymaga posiadania minimum 2 autobusów (busów) umożliwiających przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 7
dotyczy trasy: Tarnów – Bochnia
Szacowana planowana do wykonania praca przewozowa w okresie obowiązywania Umowy wynosi 21 276 wzkm.
W tym przypadku zamawiający wymaga posiadania minimum 2 autobusów (busów) umożliwiających przewóz co najmniej 30 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Budżet zamawiającego
Kwota przeznaczona przez zamawiającego na sfinansowanie całego przedmiotu zamówienia wynosi: 4 927 685,76 PLN w tym:
- na zadanie nr 1 wynosi – 1 587 310,56 PLN,
- na zadanie nr 2A wynosi – 515 622,24 PLN,
- na zadanie nr 2B wynosi – 399 651,84 PLN,
- na zadanie nr 2C wynosi – 570 931,20 PLN,
- na zadanie nr 3 wynosi – 394 878,24 PLN,
- na zadanie nr 4 wynosi – 542 384,64 PLN,
- na zadanie nr 5 wynosi – 465 307,20 PLN,
- na zadanie nr 6 wynosi – 359 687,52 PLN,
- na zadanie nr 7 wynosi – 91 912,32 PLN.
Jak już wspomnieliśmy – Koleje Małopolskie otrzymały oferty od 20 wykonawców. Z długą listą zgłoszonych ofert można zapoznać się w naszej foto galerii powyżej. Teraz czekamy na kolejarski wybór najkorzystniejszych ofert. Jest w czym wybierać...