Koleje Małopolskie mają 13 ofert na obsługę Autobusowych Linii Dowozowych
Koleje Małopolskie szukały przewoźników do świadczenia usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych do linii kolejowych KM na terenie województwa małopolskiego.
Kolejowy przewoźnik zakończył już przyjmowanie ofert od wykonawców. Uzyskał je od 13 podmiotów w 9 zadaniach (częściach). Umowy z wykonawcami w poszczególnych zadaniach zostaną zawarte na okres od dnia 1 kwietnia do dnia 31 grudnia.
13 przewoźników z ofertami
KM otworzyły oferty w dniu 16 lutego od następujących podmiotów:
- JKA BUS Sp. z o.o. – część 8 - 856 886,58 PLN,
- Przewóz Osób Mechanika Pojazdowa Leszek Janiso – część 7 - 1 648 896,65 PLN,
- LS sp. z o.o. – część 6 - 2 359 725,85 PLN, część 9 - 802 733,98 PLN,
- Małgorzata Kurkowska – część 8 - 1 012 104,26 PLN,
- MARKPOL Transport krajowy-zagraniczny Marek Rzeźnik – część 6 - 3 823 046,61 PLN, część 7 - 3 068 347,78 PLN, część 9 - 1 331 667,22 PLN,
- Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków – część 5 - 6 470 256,41 PLN, część 6 - 6 202 154,19 PLN, część 7 - 4 044 463,49 PLN, część 8 - 2 232 582,91 PLN, część 9 - 2 012 020,56 PLN,
- P.P.H.U „MARK TARWEL” MAREK WIELGUS – część 2 - 1 806 232,93 PLN, część 3 - 951 560,63 PLN, część 4 - 2 243 691,88 PLN, część 8 - 1 473 504,72 PLN,
- „MARPOL” WIOLETTA MAŁEK, RYSZARD MAŁEK SPÓŁKA JAWNA – część 6 - 2 078 690,75 PLN,
- Bogumił Pietrucha Transport Towarowo – Osobowy „Max_bus” – część 3 - 673 955,25 PLN,
- Firma Przewozowa Michalus Michał Bodzioch – część 1 - 6 819 130,65 PLN,
- Konsorcjum: Firma Przewozowa MICHALUS Michał Bodzioch i Przewóz Osób Mechanika Pojazdowa Leszek Janiso – część 5 - 3 195 703,70 PLN,
- Przedsiębiorstwo Przewozowo- Handlowe „LIBROPOL” Sp. J. – część 9 - 651 313,87 PLN,
- Usługi Transportowe Przewóz Osób i Ładunków Sławomir Bujak – część 6 - 6 056 791,20 PLN, część 8 - 3 231 929,55 PLN, część 9 - 2 177 960,40 PLN.
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 19 613 975,26 PLN w tym:
- dla części 1 - 6 461 275,39 PLN,
- dla części 2 - 1 403 575,56 PLN,
- dla części 3 - 882 560,45 PLN,
- dla części 4 - 1 702 632,96 PLN,
- dla części 5 - 3 014 814,82 PLN,
- dla części 6 - 2 180 444,83 PLN,
- dla części 7 - 1 866 675,46 PLN,
- dla części 8 - 1 168 584,19 PLN,
- dla części 9 - 933 411,60 PLN.
Koleje Małopolskie mają w czym wybierać, lecz nie we wszystkich zadaniach oferty mieszczą się w zaplanowanym budżecie.
Zadanie nr 1
Przypomnijmy, że w ramach zadania nr 1 wykonawca będzie obsługiwał linie komunikacyjne zamawiającego na następującym obszarze: powiat wielicki, powiat krakowski, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat limanowski, miasto Kraków. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania umowy wynosi 767 008 wzkm.
Wykonawca musi dysponować minimum 8 autobusami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 roku, w tym:
- co najmniej 6 autobusów musi mieć długość pomiędzy 11,5 m a 13 m oraz musi umożliwiać przewóz co najmniej 75 osób, z czego co najmniej 39 osób na miejscach siedzących,
- co najmniej 2 autobusy muszą mieć długość pomiędzy niż 9,5 m a 11 m oraz muszą umożliwiać przewóz co najmniej 60 osób, z czego co najmniej 30 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 2
Z kolei zadanie nr 2 dotyczy następującego obszaru: powiat bocheński, powiat wielicki, powiat myślenicki, powiat proszowicki, powiat brzeski, powiat dąbrowski, powiat tarnowski, miasto Tarnów, powiat limanowski, powiat nowosądecki, miasto Nowy Sącz. W tym przypadku planowana wielkość pracy przewozowej to 205 850 wzkm.
Do realizacji zadania potrzebne będą autobusy w liczbie 4 sztuk, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku oraz umożliwiają przewóz co najmniej 24 osób, z czego co najmniej 15 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 3
Z kolei zadanie nr 3 dotyczyć ma powiatów: bocheńskiego, limanowskiego, myślenickiego, wielickiego.
Planowana wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 3 to 123 816 wzkm.
Wykonawca będzie musiał posiadać w tym przypadku 2 autobusy, z czego minimum 1 autobus ma być o długości do 13 m, umożliwiający przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 39 osób na miejscach siedzących, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2008 roku.
Zadanie nr 4
Zadanie nr 4 dotyczy obszaru: powiat bocheński, powiat limanowski, powiat wielicki, powiat myślenicki, powiat brzeski, powiat nowosądecki. Planowana wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 4 to 261 896 wzkm.
Wykonawca musi dysponować minimum 4 autobusami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2010 roku, w tym:
- co najmniej 2 autobusy muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadać niską podłogę przynajmniej przy jednych z drzwi, platformę wjazdową dla wózków oraz miejsce na minimum jeden wózek inwalidzki,
- co najmniej 2 autobusy muszą umożliwiać przewóz co najmniej 33 osób, z czego co najmniej 28 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 5
W ramach zadania nr 5 wykonawca będzie obsługiwał linie komunikacyjne na następującym obszarze: powiat myślenicki, powiat bocheński, powiat wielicki, powiat krakowski, miasto Kraków. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania umowy wynosi 357 884 wzkm.
Wykonawca powinien posiadać minimum 4 autobusy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku. Pojazdy te powinny charakteryzować się długością pomiędzy 11,5 m a 13 m oraz muszą umożliwiać przewóz co najmniej 75 osób, z czego co najmniej 39 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 6
Zadanie nr 6 obejmuje linie na następującym obszarze: powiat nowosądecki, miasto Nowy Sącz, powiat gorlicki, powiat limanowski, powiat brzeski, powiat tarnowski, miasto Tarnów, powiat nowotarski, powiat tatrzański. Planowana wielkość pracy przewozowej w tym przypadku to 373 876 wzkm.
Wykonawca musi dysponować minimum 4 autobusami, w tym:
- co najmniej 3 autobusy muszą zostać wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku i ich dopuszczalna masa całkowita nie może przekraczać 7 500 kg,
- co najmniej 1 autobus musi mieć długość do 13 metrów oraz musi umożliwiać przewóz co najmniej 50 osób, z czego co najmniej 39 osób na miejscach siedzących.
Zadanie nr 7
W ramach zadania nr 7 przewoźnik będzie miał do obsługi linie w powiatach: limanowskim, myślenickim, krakowskim, miasto Kraków, wadowickim, oświęcimskim, suskim, chrzanowskim, olkuskim. Praca przewozowa w tym przypadku wynosić ma 300 070 wzkm.
Do tego zadania będzie potrzebnych minimum 4 autobusy, z czego:
- co najmniej 2 autobusy muszą umożliwiać przewóz co najmniej 33 osób, jednocześnie co najmniej jeden autobus musi posiadać nie mniej niż 28 miejsc siedzących,
- co najmniej 3 autobusy muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadać niską podłogę przynajmniej przy jednych z drzwi, platformę wjazdową dla wózków oraz miejsce na minimum jeden wózek inwalidzki.
Zadanie nr 8
Zadanie nr 8 obejmuje: powiat olkuski, powiat krakowski, miasto Kraków, powiat miechowski, powiat chrzanowski. Planowana do wykonania praca eksploatacyjna w okresie obowiązywania umowy wynosi
164 064 wzkm.
Dwa autobusy do tego zadania powinny mieć długość do 13 metrów, wysokość do 3,4 metra oraz umożliwiać przewóz co najmniej 50 osób, z czego 39 osób na miejscach siedzących oraz zostać wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 roku.
Zadanie nr 9
W ostatnim zadaniu do obsługi są: powiat tarnowski, miasto Tarnów, powiat nowosądecki, powiat gorlicki, powiat dąbrowski, powiat brzeski, powiat bocheński. Z kolei do przejechania będzie 160 050 wzkm.
W zadaniu tym wymagane są minimum 2 autobusy, z czego:
- co najmniej 1 autobus musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadać niską podłogę przynajmniej przy jednych z drzwi, platformę wjazdową dla wózków oraz miejsce na minimum jeden wózek inwalidzki,
- co najmniej 1 autobus musi posiadać minimum 29 miejsc siedzących.