Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Kielce – infolinia PKS

infobus
17.11.2004 22:11

Kielecki PKS wprowadził płatna informację telefoniczną. Dzwoniąc pod numer 8720 81 35, a dla numerów stacjonarnych 0300 300 135, usłyszymy głos konsultanta z zewnętrznej firmy Media Com, który odpowie na nasze pytania dotyczące czasu odjazdu czy przyjazdu autobusu. Będziemy musieli jednak za to sporo zapłacić – minuta połączenia z telefonu stacjonarnego kosztuje 2,06 zł, a z komórki – 2,44 zł. Zysk z tej działalności zostanie podzielony pomiędzy PKS Kielce, Media Com i TP S.A. Obecnie infolinia czynna jest od godz. 6 do 18.30. Docelowo przewiduje się rozszerzenie tego zakresu oraz wprowadzenie możliwości rezerwacji biletów. Przypomnijmy, że w zeszłym roku p rezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał wprowadzenie przez Przedsiębiorstwo Państwowej Komunikacji Samochodowej w Warszawie płatnej Infolinii o rozkładach jazdy za praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów i nakazał zaniechanie jej stosowania. W opinii Prezesa Urzędu, obciążanie konsumentów kosztami funkcjonowania Przedsiębiorstwa w fazie przedkontraktowej, stanowi naruszenie zasad współżycia społecznego i narusza dobre obyczaje. Jednak mimo to cały czas płatna infolinia w Warszawie istnieje…