Jarocińskie Linie Autobusowe, w ramach ogłoszonego jeszcze w lipcu br. przetargu nieograniczonego na dostawę 2 szt. nowych autobusów dla komunikacji miejskiej o pojemności 35-45 pasażerów, zakupiły dwa minibusy Kapena Thesi City. Nowe autobusy mają pojawić się w bazie wielkopolskiego przewoźnika na początku grudnia br. i zostaną skierowane do obsługi m.in. linii 0, 9 i 10. Łączny kosz ich zakupu wyniósł 565 800 zł netto, co daje jednostkową cenę pojazdu – 282 900 zł netto. Zastosowano następujące kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) – 60%, parametry techniczne – 20%, okres gwarancji – 10%, własności eksploatacyjne – 10%. Obecnie JLA posiadają łącznie 18 autobusów, których średni wiek wynosi 12 lat (najstarszy liczy sobie 17 lat). Tabor przewoźnika składa się w większości z pojazdów Autosana (9 szt. H9-35 i ostatnio nabytego A10-10M) i Jelcza (5 szt. M120, 3 szt. PR110 i 1 szt. M11). Z tego wynika, że nowe Kapeny będą zarówno pierwszymi autobusami klasy mini we flocie jarocińskiej firmy, jak i pierwszymi pojazdami z obniżona podłogą (fakt, że tylko na zwisie tylnym).
Kapena w Jarocinie
Jarocińskie Linie Autobusowe, w ramach ogłoszonego jeszcze w lipcu br. przetargu nieograniczonego na dostawę 2 szt. nowych autobusów dla komunikacji miejskiej o pojemności 35-45 pasażerów, zakupiły dwa minibusy Kapena Thesi City. Nowe autobusy mają pojawić się w bazie wielkopolskiego przewoźnika na początku grudnia br. i zostaną skierowane do obsługi m.in. linii 0, 9 i 10. Łączny kosz ich zakupu wyniósł 565 800 zł netto, co daje jednostkową cenę pojazdu – 282 900 zł netto. Zastosowano następujące kryteria wyboru oferty i ich znaczenie: cena (koszt) – 60%, parametry techniczne – 20%, okres gwarancji – 10%, własności eksploatacyjne – 10%. Obecnie JLA posiadają łącznie 18 autobusów, których średni wiek wynosi 12 lat (najstarszy liczy sobie 17 lat). Tabor przewoźnika składa się w większości z pojazdów Autosana (9 szt. H9-35 i ostatnio nabytego A10-10M) i Jelcza (5 szt. M120, 3 szt. PR110 i 1 szt. M11). Z tego wynika, że nowe Kapeny będą zarówno pierwszymi autobusami klasy mini we flocie jarocińskiej firmy, jak i pierwszymi pojazdami z obniżona podłogą (fakt, że tylko na zwisie tylnym).