KAMAZ: wyniki za 11 miesięcy 2005 r.
W listopadzie 2005 r., firmy należące do holdingu KAMAZ dostarczyły swoim klientom produkty o łącznej wartości 4 miliardów 720 milionów rubli (uwzględniając sprzedaż oddziałów NEFAZ i KAMAZ-Avtopricep), co oznacza wykonanie 102% biznesplanu za ten okres. Łącznie, holding sprzedał w listopadzie 3037 ciężarówek (101% biznesplanu), z czego 772 trafiły na eksport, a także 3477 silników (100% biznesplanu) oraz części zamienne o wartości 624 milionów rubli (100,5% biznesplanu). Od początku roku, KAMAZ sprzedał produkty o łącznej wartości 38 miliardów 706 milionów rubli (101% biznesplanu), czyli o 10,8% większej, niż w tym samym okresie 2004 r. Oprócz tego, firma zyskała dodatkowe przychody z tytułu usług świadczonych na rzecz klientów o łącznej wartości 1 miliarda 736 milionów rubli. Od stycznia do listopada 2005 r., KAMAZ dostarczył na rynek w sumie 29 453 ciężarówki (102,7% biznesplanu, wzrost sprzedaży o 13,1% w porównaniu z tym samym okresem 2004 r.), w tym 7890 szt. na eksport, a także 36358 szt. silników i układów napędowych (100,7% biznesplanu, wzrost o 7,8%) oraz części zamienne o wartości 6 miliardów 178 milionów rubli (101,1% biznesplanu, wzrost o 0,2%).