KAMAZ podsumowuje pierwsze 9 miesięcy 2005 r.
W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2005 r., KAMAZ sprzedał produkty o łącznej wartości 30 miliardów 425 milionów rubli, co oznacza wykonanie 98,4% biznesplanu oraz 98,2% planu bieżącego. Jest to wartość o 5,3% wyższa, niż w tym samym okresie 2004 r. Ponadto, z tytułu usług wykonanych na rzecz klientów, firma zanotowała kolejne 1 357,7 milionów rubli przychodów. Łącznie, firma sprzedała w tym okresie 23 045 ciężarówek (101,7% biznesplanu i 98% planu bieżącego, spadek o 6%), w tym 6 266 na eksport, 28 848 silników i zespołów napędowych (odpowiednio – 99,7% i 101,1% planu, spadek o 5,1%), części zamienne za 4 miliardy 984 miliony rubli (100,8% i 97,7%, spadek o 2,2%) oraz inne produkty o łącznej wartości 3 miliardów 213 milionów rubli (79,8% i 92,3% planu, o 2,5% więcej, niż w 2004 r.) Ponadto, filia NefAZ sprzedała łącznie 543 autobusy (108,2% i 82,5%, spadek o 21,7%), a Avtopristep – 6 699 przyczep i naczep (82,8% i 114,6%, spadek o 3,3%). Oddział usług finansowych koncernu udzielił leasingu na 2058 ciężarówek, autobusów, naczep i przyczep, co oznacza wzrost o 452 sztuki w porównaniu z pierwszymi 9 miesiącami 2004 r.