Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Iveco kompleksowo i gazowo na TEN-T 2018 [FILM]

infobus
07.05.2018 08:00

IVECO brało udział w Dniach TEN-T 2018, które odbyły się wLublanie w dniach 25-27 kwietnia. Dziewiąta edycja, była spotkaniem wysokiegoszczebla poświęconym polityce UE w zakresie infrastruktury.

Uczestniczyli w niej ministrowie europejscy, posłowie doParlamentu Europejskiego i główni interesariusze, aby omówić dalsze synergiemiędzy transportem, energią i łącznością cyfrową oraz to w jaki sposóbprzyczynić się do inteligentnego, zrównoważonego rozwoju i bezpiecznamobilność, opierając się na transeuropejskiej sieci transportowej.

Jednym z tematów dyskusji podczas wydarzenia, była sesjapoświęcona poprawie rynku paliw alternatywnych poprzez określenie wizji, celówi środków politycznych. IVECO – jedyny producent samochodów ciężarowych biorącyudział w spotkaniu – prezentował pełną gamę pojazdów dostawczych, ciężarowych iautobusów napędzanych gazem ziemnym, a także umożliwił jazdy próbne modelemDaily Hi-Matic Natural Power w wersji furgon. Pierre Lahutte, prezes markiIVECO tak to skomentował:

„Podczas gdy rozwijamy pojazdy elektryczne,takie jak nasze autobusy miejskie lub Daily dla logistyki, IVECO wyraźniedostrzega w metanie i biometanie alternatywę dla oleju napędowego, zmożliwością zastosowania w wielu aplikacjach, które dzięki temu oferująrównowagę ekonomiczną oraz stanowią potencjał dla obniżenia emisji dwutlenkuwęgla.”

Gazowe MINI

Model Hi-Matic Natural Power, dostępny do jazd próbnychpodczas Dni TEN-T, należy do zrównoważonej rodziny pojazdów IVECO Daily BluePower, która została nagrodzona „International Van of the Year 2018”.

Jest to pierwszy dostępny na rynku samochód dostawczy napędzany sprężonymgazem, ziemnym połączony z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów.

Poprzez torozwiązanie wprowadza on dalsze ulepszenia do tego, co było najlepszą alternatywądla transportu miejskiego, oferując idealne połączenie: trwałość technologiiNatural Power firmy IVECO i absolutną przyjemność z jazdy, dzięki wyjątkowej wswojej klasie przekładni Hi-Matic. W rzeczywistych warunkach jazdy i wśrodowisku miejskim emisja CO2 jest o 5% niższa niż w przypadku ekwiwalentnejwersji Diesel, a dzięki zastosowaniu bio-metanu może być zbliżona do zera.Zapewnia także doskonałą oszczędność dzięki niższej cenie paliwa w postaci CNG,co może skutkować redukcją kosztów przekraczającą 35% w porównaniu do olejunapędowego.

i MAXI

Z kolei 12-metrowy autobus IVECO BUS Crossway 12 Low Entry NaturalPower został specjalnie zaprojektowany, aby sprostać wyzwaniom związanym zmiejskim i międzymiastowym przewozem pasażerskim, jednocześnie spełniając celeśrodowiskowe. Wersja napędzana gazem ziemnym ma wszystkie cechy, którezapewniły sukces linii Crossway – rentowność i wszechstronność operacyjną – idodatkowo oferuje wszystkie zalety alternatywnego układu napędowego. Pojazd tenbył wielokrotnie nagradzany, między innymi za opatentowaną inteligentnąkonstrukcję, która integruje zbiorniki CNG na dachu – co optymalizuje wysokośćwnętrza i pozwala pojazdowi działać w dowolnym miejscu przy najniższejcałkowitej wysokości na rynku (3210 mm), autonomii do 600 km oraz szczególnieprzyjaznemu i energooszczędnemu silnikowi Cursor 9 NP.

Iveco przygotowało również film, jak autobusy gazowe sprawują się w komunikacji miejskiej – na przykładzie Lille. Zapraszamy na seans:

{https://www.youtube.com/watch?v=S55nO499Di8}