IV edycja BusStore Show za nami
W Europie nie słabnie zainteresowanie autobusami używanymi.Na tradycyjnej, zimowej giełdzie w Neu-Ulm w tym roku pojawiło się prawie 1000osób, w tym oczywiście silna reprezentacja z Polski. To była już czwarta edycjatargów pod szyldem BusStore Show.
Jak doliczyli się organizatorzy, goście przybyli z 21 krajówi zobaczyli ofertę obejmującą łącznie 250 pojazdów, począwszy od minibusów po autobusypiętrowe. To o ok. 80 egzemplarzy więcej niż rok wcześniej.
W tym roku BusStore udostępnił zwiedzającym nowość: aplikacjęz wszystkimi ważniejszymi danymi oglądanych eksponatów.
Dla Ulricha Basterta, dyrektora ds. marketingu, sprzedaży iobsługi klienta Daimler Buses, BusStore Show jest ważnym elementem skutecznejpromocji autobusów używanych: -„Zainteresowanie naszymi ofertami było bardzoduże. Naszym gościom w Neu-Ulm zaprezentowaliśmy bogaty asortyment sprawnychtechnicznie autobusów z każdego przedziału cenowego. BusStore Show także i wtym roku stworzyło wyjątkową okazję? do interesujących rozmów z ekspertamimarki autobusów używanych a także pracownikami naszych marek Mercedes-Benz,Setra i Omniplus w luźnej, niemal rodzinnej atmosferze.?
Używane podium
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Przypomnijmy, że marka Daimler Buses – BusStore wprowadziła dwalata temu jednolite zasady klasyfikacji: I tak pojazdy własnych marekMercedes-Benz i Setra klasyfikowane są do kategorii „Złoty”, jeśli ich wiek nieprzekracza trzech lat a przebieg osiąga maksymalnie 300 000 km. Po ichstarannym przygotowaniu autobusy otrzymują gwarancję obejmującą zespół napędowyi różnią się w zasadzie tylko nieznacznie od pojazdów nowych.
Znaczek „Srebrny” mogą uzyskać pojazdy wszystkich marek omaksymalnym przebiegu do 500 000 km, których wiek nie przekracza sześciu lat.Lecz także autobusy z BusStor posiadające wyróżnik „Brąz” są jak najbardziejgodne polecenia. Wyczyszczone do ostatniego zakamarka pojazdy są techniczniesprawdzane i w 100% bezpieczne.
„