Indcar stawia na Atego. Premiera L7 [FILM]
W Polsce przednio-silnikowe midibusy na ciężarówkowychpodwoziach po prostu się nie przyjęły. Jednak w Europie – a szczególnie wHiszpanii – mają one wiernych zwolenników. Dla nich Indcar przygotował modelL7.
Indcar to jeden z najlepiej znanych w Polsce hiszpańskichproducentów – przede wszystkim dzięki doskonale rozpoznawalnemu modelowi Mago2(tego typu pojazdy w wersji cabrio chciał kupić Gdańsk).
Na majowych targach w Madrycie firma pokazała kilkaautobusów o pojemności od 16 do 41 miejsc. Wśród pokazanych modeli możnazobaczyć premierowy pojazd L7 na bazie Mercedes-Benz Atego o długości 7,7 m,bagażnikach 4,3 m3 i pojemność 27+1+1 miejsc. Pojazd ten wziął także udział wkonkursie „Minibus of the Year”.
Zobaczcie na filmie, jak ten pojazd spisuje się na drodze:
{https://www.youtube.com/watch?v=_Z50DyFfOf8}
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„