IAA 2018: Otokar z Kentem i Ulyso [FILM]
Otokar pokazał na Hanowerze dwa autobusy – niemieckąpremierę autokaru Ulyso T oraz demonstracyjny miejski model Kent C Firmapochwaliła się też licznymi kontraktami – m.in. z Polski.
Zaczynamy od sytuacji rynkowej Otokara w Europie, która wyglądacoraz lepiej. Marka otrzymała kilka ważnych kontraktów, w tym oczywiście w Polsce – na 34 autobusy VectioC dla Arriva Warszawa. Co ciekawe pięć tego typu pojazdów pojedzie do Berlina ibędą to pierwsze Otokary w sieci transportu publicznego w stolicy Niemiec.
Ponadto firma ma umowę z gminą Amman na 100 autobusów Kent C.To wszystko jednak przesłania Bukareszt, który zawarł z Otokarem największy jakdo tej pory zagraniczny kontrakt dla tureckiego producenta – na 400 nowych autobusówtypu Kent C, które dostarczone zostaną w tym roku i w przyszłym roku.
Kolejnej dobre wieści dla Otokara przyszły z Hiszpanii,gdzie Kadyks zamówił pierwsze autobusy tej marki i to od razu w liczbie 9 szt. Będąto pierwsze wyeksportowane do Europy gazowce – Kent C CNG.
-„Rok 2018 jest rekordowy dla Otokara, a nasza sprzedażwzrosła o 27% do końca sierpnia. Cieszymy się też, że wyeksportujemy pierwsze egzemplarzeKent C CNG w wersji gazowe. Te pojazdy wejdą do eksploatacji w przyszłym roku”- powiedział dyrektor generalny Otokar, Serdar Görgüç.
{https://www.youtube.com/watch?v=4BBEfPeuYNo}
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Ulyso T
W Hanowerze ten 10-metrowy autobus turystyczny po razpierwszy został przedstawiony niemieckim operatorom. Przypominając, że Uylso poraz pierwszy został pokazany w Europie na Busworld 2017, Serdar Görgüçpoinformował, że od tego czasu Ulyso znalazł klientów we Francji, Włoszech,Belgii, Szwecji i Hiszpanii.
Ulyso zostało zaprojektowany zarówno pod kątem obsługi turski,jak i międzymiastowego transportu. Dzięki wyrazistej stylistyce pojazd możespodobać się europejskim klientom. Oprócz tego oferuje dużą przestrzeń z panoramicznąszybą, niskie koszty eksploatacji i reflektory LED. Ulyso posiada w standardzietakie systemy bezpieczeństwa, jak hamulce tarczowe, ABS i EBS, a także systemostrzegania przed opuszczeniem pasa ruchu (LDWS) plus zaawansowany układhamulcowy AEBS.
„