Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

IAA 2016: Otokar zaprasza na TRANSEXPO [FILM]

infobus
10.10.2016 12:51

Na wystawie w Hanowerze Tomasz Talarek z Bus Trans Technik przedstawił autobusową ofertę Otokar na targach w Hanowerze i jednocześnie zaprosił na wystawę do Kielc, gdzie firma pokaże jeszcze szerszą ofertę. To w zauważalny sposób podkreśla rangę naszego rynku.

Przypomnijmy, że podczas targów w Hanowerzena stoisku tureckiego producenta mieliśmy jeszcze inny polski akcent ? debiutfilmu o autokarach Vectio T, który został nakręcony w naszym kraju. To jedna zpierwszych takich realizacji w historii. Dzięki temu klienci z całej Europymogą zobaczyć na filmie nie tylko autokary Otokar Vectio T, ale takżenajładniejsze zakątki Warszawy, Krakowa czy Zakopanego. Jego fragmentywykorzystaliśmy w naszym, targowym filmie. Czas na seans:

{https://www.youtube.com/watch?v=-N8pJBFOkWE}

Na stoisku sąsiadującym z polskim Solarisemmogliśmy zobaczyć modele Navigo T, Vectio T, Territo U i Kent C. Jak podkreślaOtokar, turecka marka coraz lepiej sprzedaje się na europejskim rynku. W ciągupierwszych ośmiu miesięcy 2016 r. marka odnotowała 35-procentowy wzrostsprzedaży. Równolegle firma rozszerza sieć sprzedaży (m.in. o Polskę) irozbudowuje serwis. Mało kto, ale Otokar jest już obecny na 45 rynkach. WEuropie firma zaczynała tak naprawdę od Francji. To nad Sekwaną powstało w 2011r. pierwsze przedstawicielstwo pod nazwą „Otokar Europe”.

Jak podkreślił Denis Toublanc, szefmarketingu Otokar Europe, rok 2016 jest szczególnie owocny dla tureckiej marki. – „Autobusy z logo Otokar można spotkaćjuż praktycznie w całej Europie, a w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy naszasprzedaż wzrosła o 35%. Rozwijamy naszą sieć sprzedaży i serwisu, dzięki czemustaliśmy się najmocniejszą turecką markę na autobusowym rynku w Europie” ?powiedział Denis Toublanc.

Toublanc mówił też najważniejszych rynkachdla Otokara w Europie. W tym roku to przede wszystkim Francja, Włochy, Niemcy,Rumunia, a także? Malta. Firma dobrze radzi sobie również w rodzimej Turcji,gdzie rynek autobusowy mocno skurczył się w ostatnim czasie. Aktualnie co 4sprzedany tam autobus ma logo Otokar, a sztandarowym kontraktem jest dostawa stu niskopodłogowych autobusów miejskich KentC (w wersji przegubowej) dla Izmir Metropolitan.

O sukcesie Otokara przesądza m.in. szerokagama modeli, obejmująca pojazdy od 7 m do 18,75 m. O szczegółach tej ofertybędziemy mogli przekonać się już niebawem podczas targów w Kielcach.