Grodziski przetarg na autobusowe linie. Jaki tabor?
Związek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe ogłosiły czteroczęściowy przetarg na świadczenie usług przewozowych.
Zakres to autobusowy transport publiczny w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich. Usługi mają być świadczone od 1 stycznia 2024 roku do 31 stycznia 2024 roku. Zamawiający przewiduje jednak możliwość wydłużenia umowy nawet do końca 2026 roku (prawo opcji). Wcześniej, sygnalizacyjnie pisaliśmy o tym zamówieniu w InfoBusie.
Cztery części
Zamówienie zostało podzielone na cztery części, z czego:
- część 1 obejmuje świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich (33 linie). Łączna praca eksploatacyjna wynosi 5 876 678,1 wzkm w ramach zamówienia podstawowego z prawem opcji,
- część 2 obejmuje świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich (9 linii). Łączna praca eksploatacyjna wynosi 1 422 111,3 wzkm w ramach zamówienia podstawowego z prawem opcji,
- część 3 obejmuje świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich (19 linii). Łączna praca eksploatacyjna wynosi 2 224 284,3 wzkm w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) z prawem opcji,
- część 4 obejmuje świadczenie usług przewozowych w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowo-gminnych przewozach pasażerskich (4 linie). Łączna praca eksploatacyjna wynosi 1 095 176,4 wzkm w ramach zamówienia podstawowego (gwarantowanego) z prawem opcji.
Wymagania taborowe
Zamawiający ma określone wymagania względem taboru, który będzie skierowany na linie. ZPG GPA wymaga następujących autobusów:
- w części 1 – 49 pojazdów MINI1, 3 pojazdy MINI2, 2 pojazdy MINI3,
- w części 2 – 9 pojazdów MIKRO i 9 pojazdów MINI1,
- w części 3 – 23 pojazdy MINI1 albo MINI2,
- w części 4 – 14 pojazdów MIDI1 albo MIDI2 albo MAXI.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Zamawiający według własnych standardów zdefiniował tabor typu MIKRO, MINI, MIDI i MAXI, w następujący sposób:
- MIKRO – pojazdy o długości od 5,4 do 9,1 m wyprodukowane w 2020 roku lub młodsze
- MINI1 – pojazdy o długości od 6,5 do 9,1 m wyprodukowane w 2019 roku lub młodsze,
- MINI2 – pojazdy o długości od 6,5 do 9,1 m wyprodukowane w 2018 roku lub młodsze,
- MINI3 – pojazdy o długości od 6,5 do 11,0 m wyprodukowane w 2012 roku lub młodsze,
- MIDI1 – pojazdy o długości od 8,1 do 8,599 m wyprodukowane w 2018 roku lub młodsze,
- MIDI2 – pojazdy o długości od 8,6 do 9,099 m wyprodukowane w 2016 roku lub młodsze,
- MAXI – pojazdy o długości od 9,1 do 13,0 m wyprodukowane w 2008 roku lub młodsze.
Warunki przetargu
W częściach 1 i 2 przetargu, zamawiający wyodrębnił dwa kryteria oceny ofert: cenę (60%), rozsądny zysk (40%). Z kolei w części 3 przetargu mamy trzy kryteria: cenę (60%), rozsądny zysk (37%), typ pojazdów (3%). Wreszcie, w części 4, wykonawcy będą oceniani z uwzględnieniem: ceny (60%), rozsądnego zysku (38%), typu pojazdów (2%). Otwarcie ofert zaplanowano na dzień 9 października.
Na koniec podajemy link do przetargu: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817768