Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Goodyear z nagrodą za najlepszą politykę personalną

infobus
06.03.2014 10:05

Po raz kolejny Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o., Firma Oponiarska Dębica S.A. i Goodyear EEMEA Financial Services Center Sp. z o.o., czyli Centrum Usług Finansowych działające w Dębicy, które obsługuje ponad 27 krajów europejskich, otrzymały certyfikat Top Employers Polska, przyznawany co roku przez międzynarodowy Top Employers Institute1 tym firmom, które prowadzą najlepszą politykę personalną.
Top Employers Institute poddał badaniu przedsiębiorstwa w krajach europejskich, w tym także w Polsce, pod względem polityki personalnej i stosowanych praktyk. W każdej organizacji zostały ocenione świadczenia podstawowe, świadczenia dodatkowe i warunki pracy, szkolenia i rozwój, rozwój kariery zawodowej oraz zarządzanie kulturą organizacyjną.
„Sukces ten ma kilka wymiarów. Pierwszy dowodzi, że zewnętrzne organizacje oceniające pracodawców postrzegają Grupę Goodyear Polska jako wyjątkowe miejsce do rozwoju, wyróżniające się na rynku dobrymi praktykami HR. Po drugie ten sukces wspiera wizerunek Grupy Goodyear jako atrakcyjnego pracodawcy i ułatwia budowanie dla przyszłych pracowników wiarygodnej oferty opartej na wartościach, postawach przywódczych
i możliwościach rozwoju. Trzeci wymiar –najważniejszy –dotyczy obecnych pracowników. Podejmujemy konkretne działania, aby ich aktywnie angażować, rozwijać i dawać im poczucie realnego wpływu na biznes. Tytuł Top Employer może być powodem do dumy dla naszych pracowników, dzięki którym budujemy sieć naturalnych ambasadorów
–ambasadorów Grupy Goodyear Polska”–powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. oraz Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
Swoim pracownikom Grupa Goodyear Polska (GGP) oferuje stabilność zatrudnienia, uatrakcyjniany stale pakiet świadczeń, realne możliwości rozwoju w kraju i zagranicą, dba również o harmonię pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym. Ważnym elementem
EVP (ang. Employee Value Proposition) GGP jest kultura organizacyjna oparta na wspólnych wartościach, postawach przywódczych i innowacyjnym sposobie działania. Ta wyjątkowa atmosfera współpracy wpływa na chęć dzielenia się wiedzą, a wspólnym mianownikiem
w relacjach pomiędzy pracownikami jest wzajemny szacunek.