Goodyear: Sieć TruckForce z czasem reakcji: 138 minut
Z najnowszych obliczeń Goodyeara wynika, że przeciętny czas udzielania pomocy drogowej przez ogólnoeuropejską sieć serwisową TruckForce jest wyjątkowo krótki. W 2013 roku w Europie czas od przyjęcia zgłoszenia do ponownego włączenia się pojazdu użytkowego do ruchu wyniósł 138 minut. Sieć Goodyear TruckForce obejmuje prawie 2000 dostawców usług w 28 europejskich krajach. Każdy punkt TruckForce posiada niezbędne wyposażenie i wyszkolonych pracowników do rozwiązywania wszelkich problemów związanych z ogumieniem. Jeżeli pojazd wymaga pomocy przy drodze, na przykład z powodu przebicia opony, kierowca łączy się z czynnym przez całą dobę centrum obsługi Goodyear Serviceline24h, które wysyła najbliższy pojazd pomocy drogowej. Firma oferuje również specjalnie przygotowaną stronę www.serviceline.24assist.eu/mobile zoptymalizowaną dla telefonów komórkowych, która umożliwia kierowcom łatwy kontakt z centrum obsługi Serviceline24h. Natomiast najnowszą usługą Goodyeara jest RoadsideAssistanceSolutions (RAS), udoskonalającą obsługę ServiceLine24h poprzez usprawnienie komunikacji i skrócenie czasu oczekiwania. RAS umożliwia operatorowi pojazdu śledzenie postępu pomocy drogowej świadczonej za pośrednictwem Serviceline24h. Dodatkowe informacje są przekazywane klientowi przez Internet i pozwalają śledzić przebieg udzielanej pomocy w czasie rzeczywistym.