Goodyear: Nowy dyrektor ds. sprzedaży
Leszek Szafran pierwszego września objął funkcję dyrektorageneralnego ds. sprzedaży na Polskę i Ukrainę.
Leszek Szafran posiada20-letnie, międzynarodowe doświadczenie w pracy w Goodyearze. Karierę zawodowąrozpoczynał w Polsce, gdzie przez pierwsze 14 lat w ramach struktur TC Dębicaoraz Goodyear Dunlop Tires Polska zajmował wiele stanowisk z obszaru sprzedażyi marketingu. Następnie przeniósł się do Republiki Południowej Afryki, gdziebył dyrektorem generalnym Goodyear South Africa. Później pełnił m.in. funkcjędyrektora sprzedaży i marketingu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód,Afryka), dyrektora ds. sprzedaży opon do samochodów osobowych na rynkachwschodzących oraz dyrektora pionu ds. bieżnikowania opon w regionie EMEA(Europa, Bliski Wschód i Afryka).
Nowy dyrektor generalny ds. sprzedaży jest absolwentemUniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, gdzie uzyskał tytuł magistra na wydzialeZarządzania i Marketingu. Ukończył także prestiżowy Senior Leader DevelopmentProgram w Szkole Zarządzania w Rotterdamie na Uniwersytecie Erazma.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon naświecie. Wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 50 zakładachprodukcyjnych w 22 krajach, zatrudniając 67 tys. pracowników. Dwa ośrodkiinnowacji ? w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijająnajnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy wdziedzinie technologii i parametrów. W Polsce firma oferuje opony takich marek,jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszemFirmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem wEuropie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„