Gdyńskie trolejbusy wspierają gdyńskie organizacje
Od kilku tygodni na ulicach Gdynimożna zobaczyć trolejbus o numerze 3078,oklejony reklamą przekazania 1% dla Hospicjum św. Wawrzyńca w Gdyni.
Wpoprzedni weekend kolejny trolejbus, tym razem o numerze 3079 wyruszył w trasęprzypominając o tego rodzaju pomocy także schronisku Ciapkowo.
-„Dzięki wspólnej inicjatywiePKT, ks. Grzegorza Milocha, dyrektora Hospicjum św. Wawrzyńca, Katarzyny Kownackiej,kierownika schroniska Ciapkowo, a także agencji reklamowych od 28 marca naulicach Gdyni można zobaczyć trolejbus o numerze 3078, a od 18 kwietnia równieżtrolejbus 3079 w zupełnie nowych szatach graficznych. Jeśli ktoś wciąż nierozliczył podatku i nie ma pomysłu, komu przekazać swój 1%, to mamy nadzieję,że widok oklejonych poszyć trolejbusów tę decyzję ułatwi. Reklamy zostałyjednak tak zaprojektowane, aby miały charakter uniwersalny i również po okresierozliczeniowym przypominały o możliwości wsparcia – mówi Danuta Kantrzonka,specjalista ds. umów i reklamy z Przedsiębiorstwa Komunikacji Trolejbusowej wGdyni.
Społeczne oklejenie
Co ważne, udostępnieniepowierzchni trolejbusów przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Trolejbusowej, atakże projekt i realizacja przez agencje reklamowe MirrorShock, Zachart Studioi St Design były całkowicie bezpłatne. Brawo!
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„