Funclub ponownie wybiera Van Hool Altano
5 lat temu poznańskie Buro Podróży Funclub jako jedno z pierwszychw Polsce nabyło fabrycznie nowe autokary marki Van Hool. Po krótkiej przerwie ?i zakupie dwóch Setr S 431 DT – firma powraca do belgijskiej marki. W marcu br.spółka odebrała dwa autobusy turystyczne w wersji Van Hool Altano TX19 o długości15 m. Pojazdy wyposażone zostały w silniki Paccar (DAF) Euro 6 o pojemności12900 cm3 i mocy 460 KM, współpracujące z automatycznymi skrzyniami biegów ZFAS-Tronic. ??Autokary wyróżniają się nowoczesnym designem oraz nowąfunkcjonalnością ? mówi Bartosz Pussak z Działu Marketingu i PR BP Funclub. ? Zaplanowaliśmyw nich konfigurację siedzeń 64+2 z powiększonymi odstępami między fotelami.Całe wnętrze wykonane jest w firmowych niebiesko-żółtych barwach, a dodatkowopod każdym siedzeniem zainstalowane zostało gniazdo zasilające 220V oraz portUSB.?
Euro 6 lepsze od Euro 5
Autokary spełniają normy bezpieczeństwa zgodne z przepisamiobowiązującymi w Unii Europejskiej. Nowe Altano TX19 wyposażone są m.in. wminibar, kuchenki mikrofalową, lodówki, nawigację satelitarną, klimatyzację Hispacold,która zdaniem Funclub jest najlepszą klimatyzacją dostarczaną do autokarów. ??Producentpoprawił również przestrzeń w około kierowcy, jest ona bardziej ergonomiczna coznacznie poprawia komfort pracy kierowców” – mówi Bartosz Janowski, głównylogistyk BP Funclub. A co z nowymi silnikami Euro 6? ??Po pierwszych miesiącachpracy autokarów mogę stwierdzić, że silniki DAF Euro 6 spisują się bardzo dobrze pod kątem średniegospalania i widać znaczną poprawą w porównaniu do poprzedniej wersji Euro 5. Tymsamym potwierdza się dobra opinia o wysokiej ekonomice jednostek napędowych DAF”- przyznaje Maciej Gramza Szef transportu BP Funclub.
Dziewicze rejsy
Van Hool Altano o numerze A17 swoją dziewiczą podróż odbyłwe Włoskie Alpy, a dokładniej do miejscowości Cortina d?Ampezzo, a autokar A18 ? swój podróżniczy chrzest przeszedłw narciarskim kurorcie Veysonnaz w Szwajcarii. ??W myśl naszej dewizy ?Na wakacje luksusowymiautokarami? stałe inwestowanie w bezpieczeństwo i nowoczesność naszej flotyjest dla nas priorytetem. Wysoka jakość usług z jaką kojarzą nas nasi klienci,musi być stale podnoszona i jestem przekonany, że za pewien czas w naszychszeregach pojawią się kolejne luksusowe autobusy” – dodaje Bartosz PussakManager Marketingu i PR BP Funclub.
„