Flamandzkie przedsiębiorstwo De Lijn wprowadza kampanię uprzejmości
By uczynić podróż komunikacją przyjemną dla wszystkich podróżnych przewoźnik De Lijn wprowadza nową kampanię świadomościową mającą w założeniu poprawić uprzejmość pasażerów w jego autobusach.
W ramach kampanii uprzejmości, nazwanej „Jesteś aniołem”, proszono pasażerów o wskazanie jakimi zasadami powinni się kierować ludzie podróżujący komunikacją autobusową (na przykład: nie powinni unikać wnoszenia opłat, niszczyć pojazdów, słuchać głośno muzyki, powinni ustępować miejsca ludziom starszym lub młodym matkom, itp.). Zwolennicy tych zasad wśród pasażerów dostają nalepkę „anioły”. Pasażerowie mogą podpisać się pod kampanią poprzez opublikowanie na stronie internetowej swojego zdjęcia zrobionego blisko przystanku wraz z umieszczonym na ubraniu znakiem „anioła”. Uczestnicy mogą wygrać 20 odtwarzaczy mp3 oraz 20 biletów okresowych.