Firmy łączą siły dla modernizacji autobusów na e-busy
BMZ, HORIBA MIRA i ZIEHL-ABEGG współpracują na rzecz elektryfikacji europejskich autobusów. Wymienione firmy połączyły siły, aby zaoferować usługę polegającą na modernizacji istniejących flot autobusowych na e-busy.
Wymogi UE
W ramach polityki ochrony środowiska mającej na celu zmniejszenie emisji CO2 z pojazdów publicznych, UE wydała nową dyrektywę dotyczącą pojazdów, która określa procent autobusów, które muszą być wolne od emisji do 2025 r. i 2030 r. Określa ona cele dla każdego członka UE. Na przykład Niemcy mają na celu objęcie 22,5% wszystkich autobusów zerową emisją, zwiększając ten wskaźnik do 32,5% do 2030 r. Spowoduje to ogromne zapotrzebowanie na rozwój nowych autobusów elektrycznych, aby osiągnąć te cele. Ponadto miasta, w tym Paryż i Berlin, już wcześniej zobowiązały się do większej elektryfikacji, niż wymaga tego dyrektywa. Podczas gdy tradycyjnie obowiązkiem jest wprowadzanie na rynek nowych autobusów elektrycznych, nie można pominąć roli, jaką odegrają istniejące autobusy w realizacji tych kluczowych celów. Aby to osiągnąć, właściciele, operatorzy i producenci istniejących autobusów będą musieli działać już teraz, aby zainwestować w modernizację.
Łącząc kilkadziesiąt lat doświadczenia i wiedzy w zakresie opracowywania oraz integracji napędów elektrycznych do autobusów, firmy BMZ, HORIBA MIRA i ZIEHL-ABEGG opracowują i dostarczają wysoce wydajne, bezpieczne i niezawodne, elektryczne rozwiązania układu napędowego producentom, operatorom i właścicielom autobusów elektrycznych, z opcją pełnej usługi modernizacji dla klientów, którzy jej potrzebują.
Światowy gracz w technologii układów napędowych, ZIEHL-ABEGG, zapewni swoją kompaktową i wydajną elektryczną oś do autobusów beze misyjnych. Z kolei BMZ, wiodący europejski producent systemów akumulatorowych, zapewni najnowsze technologie akumulatorowe, a HORIBA MIRA, wiodąca na świecie firma z zakresu inżynierii motoryzacyjnej, dostarczy oprogramowanie w zakresie sterowania pojazdem oraz zarządzania integracją elektrycznych układów napędowych i zapewni wsparcie w celu spełnienia normy ISO26262.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Elektryfikacja w całej Europie
Sven Bauer, dyrektor generalny i założyciel grupy BMZ powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z dwóch globalnie umiejscowionych i niezwykle doświadczonych partnerów, z którymi możemy wspólnie umacniać i rozszerzać naszą pozycję na rynku motoryzacyjnym. E-autobusy to bardzo szybko rozwijający się rynek, prawie każde duże miasto jest obecnie zaangażowane w elektryfikację pojazdów, a ta współpraca umożliwia nam dostarczanie wyjątkowej, gotowej usługi w całej Europie”.
Christian Adamczyk, rzecznik firmy dla BMZ Group dodał: „Razem zapewniamy kompleksowe rozwiązanie składające się z akumulatora, napędu i integracji, które ma na celu pomóc właścicielom i operatorom w przekształceniu ich istniejących flot autobusowych w pojazdy o zerowej emisji wymagane na jutro”.
Ralf Arnold, dyrektor zarządzający ZIEHL-ABEGG AUTOMOTIVE zachwalał, że: „Nasz ZAwheel jest najbardziej wydajnym sposobem napędzania autobusu miejskiego – ma to bezpośredni wpływ na wielkość akumulatora i pozwala zaoszczędzić koszty w dłuższej perspektywie”.
Greg Harris, globalny lider usług elektryfikacyjnych w firmie HORIBA MIRA, powiedział: „Współpracując z BMZ i ZIEHL-ABEGG, łączymy nasze bogate doświadczenie w elektryfikacji w jedną, łatwą w obsłudze usługę doradczą specjalizującą się w dostarczaniu wydajnych rozwiązań elektrycznych układów napędowych”.
„